ART I COMERÇ

Viladecans guanya el Premi Nacional de Comerç amb la seva campanya 'Art al Comerç'

La iniciativa va convertir els carrers comercials de la ciutat en una galeria urbana d'art amb 51 obres d'una trentena d'artistes

29072016 facana ajuntament

29072016 facana ajuntament

1
Es llegeix en minuts
ACN

L’Ajuntament de Viladecans ha guanyat la 19a edició del Premi Nacional del Comerç, en l’apartat de Gestió Pública, pel projecte ‘Viladecans Art al Comerç’. La Generalitat ha valorat el recolzament de l’Ajuntament al teixit comercial i la seva implicació «en el desenvolupament de projectes que impulsin el model català de comerç i serveis, urbà, de proximitat i amb equilibri de formats».

La campanya va tenir una durada de més de dos mesos –des del 21 de setembre fins al 30 de novembre de 2018– a diferents comerços i espais de la ciutat, com els centres comercials Vilamarina i Viladecans The Style Outlets. Aquests espais van configurar una galeria d’art urbana, amb més de 50 obres d’una trentena d’artistes contemporanis.

Galeria d’art urbana

Notícies relacionades

La campanya es va desenvolupar amb un doble objectiu: d’una banda, responia a la tradició viladecanenca de portar la cultura al carrer, com ha fet el Festival de Teatre al Carrer ja fa 30 anys i, d’altra banda, volia dinamitzar el comerç de Viladecans, amb la creació d’una galeria d’art urbana on els eixos comercials són els continents i aparadors d’obres d’artistes.

Mésnotícies de Viladecansa l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA