Treball en Barcelona

Ofertes d'ocupació a Barcelona: aquestes són les més interessants de les últimes hores

empleobarcelona12agosto

empleobarcelona12agosto

9
Es llegeix en minuts
VERÓNICA SEDEÑO

Ofertes d’ocupació a Barcelona per a metges, administratius o comercials, entre altres interessants llocs vacants. Aprofita les oportunitats laborals que destaquem a continuació i troba la feina que estàs buscant. Simplement has de registrar la teva candidatura en l’oferta que més t’interessi aquí mateix, d’una manera molt ràpida i senzilla.

La publicació d’ofertes de treball  és una de les millors notícies que podem trobar actualment als diaris. La delicada situació, conseqüent de la crisi del coronavirus, fa que siguin moltes les persones en situació de recerca activa d’ocupació. Per això, no pots deixar de consultar les línies següents, amb les quals pretenem ajudar-te a trobar feina.

D’altra banda, si ets professional o autònom i estàs buscant personal, registra’t a iberempleos.es i publica-hi les teves ofertes de treball Les teves vacants arribaran als lectors dels diaris de Prensa Ibérica-Zeta, així com a tots els seus usuaris de les xarxes socials.


/wp:separator

GRUP IMAN

Hi ha molts motius per treballar amb nosaltres, escull el teu.

Després de tants anys al sector hi ha moltes coses que podem explicar-te. Però sabem que el temps és or, així que hem organitzat la informació en diferents seccions per ajudar-te a trobar el que busques ràpidament. Així som, pensant sempre en les necessitats dels nostres clients.

GRUP IMAN selecciona:

Administrativa/administratiu de logística. Amb experiència. (ANGLÈS ALT). Estable per a Barcelona

Publicat: 10/08/2020 – 16:10

– Jornada completa.–

Salari 15.000 € – 20.000€ Brut/any

Important empresa ubicada a Barcelona, necessita incorporar al mes de setembre una administrativa amb anglès natiu/alt i amb experiència en tasques logístiques.

La persona seleccionada tindrà tracte amb proveïdors, clients, personal de magatzem i conductors. Necessitem que el candidat tingui experiència gestionant funcions relacionades amb la logística.

¿Què oferim?:

- Contracte estable.

- Salari entre 18.000 – 20.000€ bruts anuals.

- Horari de dilluns a divendres de 09.00 h a 18.00 h.

Imprescindible que la persona es pugui incorporar durant el mes de setembre. No obstant, ha de tenir disponibilitat per poder realitzar l’entrevista durant el mes d’agost.

Imprescindible nivell d’anglès natiu/alt.  

Imprescindible vehicle propi.

- Català alt/natiu.

- Domini paquet Office.

- Valorable coneixements de facturació.

Per inscriure’s i més informació en l’oferta d’ocupació d’administrativa/administratiu de logística. Amb experiència. (ANGLÈS ALT). Estable a Barcelona.


/wp:separator

CRUMA CONSULTORES

CRUMA és, des del 1985, una empresa de consultoria de referència, especialitzada en la recerca de directius, selecció de personal, formació competencial, programes de ‘coaching’ i estudis empresarials al servei de les empreses i institucions, aportant i incrementant valor a fi de participar en la millora d’una competitivitat, sempre imprescindible.

CRUMA CONSULTORS selecciona:

COMPRADOR/A per a Granollers

Publicat: 11/08/2020 – 18:35

– Contracte indefinit.–

Jornada completa. –

Salari 35.000 € – 35.000€ Brut/any

Grup industrial amb presència en l’àmbit internacional desitja incorporar en la seva estructura organitzativa un/a COMPRADOR/A amb una àmplia gamma de productes bàsics per a la indústria alimentària, química i cosmètica. El grup ha desenvolupat la seva presència al mercat i actualment és un referent en negocis clau de l’àmbit internacional als països més desenvolupats industrialment.

Aquest creixement el porta a ampliar el seu departament de Compres, potenciant la seva capacitat de gestió i incorporant un/a comprador/a que estableixi i mantingui contacte amb proveïdors, negociï subministraments, preus, nivells de servei, etc., efectuant el seguiment de les comandes cursades tant nacionalment com internacionalment.

Així mateix gestionarà i es responsabilitzarà dels nivells d’estocs i de la seva evolució, vetllant pel seu ajust dins de la política de la companyia en aquest sentit.

Per les característiques del lloc, es requereix i es valorarà:

- Formació i/o experiència en àmbit químic, alimentari o cosmètic.

- Imprescindible experiència i/o formació en Supply Chain.

- Imprescindible un elevat nivell d’anglès.

- Elevat nivell d’utilització eines Office.

S’ofereix:

- Incorporació en sòlid grup en creixement (demostrable) amb un excel·lent clima laboral.

- Horari: fins a les 17 h.

- Possibilitats de promoció professional dins de la mateixa companyia.

Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de COMPRADOR/A a Granollers.


/wp:separator

GRUP CTC

El nostre compromís és convertir-nos en un soci a llarg termini dels nostres clients, ajudant-los a augmentar la seva productivitat i la presència en el punt de venda, mitjançant solucions integrals i innovadores: aportem eficiència en els seus processos de negoci.

Grup CTC selecciona:

Reposador/reposadora Substitució Vacances per a Badalona

Publicat: 11/08/2020 – 14:05

– Contracte de durada determinada.–

Jornada completa.

A Diana Soluciones Comerciales busquem REPOSADOR/REPOSADORA per realitzar reposició de productes en supermercats a la zona de Badalona (substitució vacances).

FUNCIONS:

- Reposar i ordenar tots els productes del client a les lleixes.

- Verificar la caducitat dels productes.

- Mantenir el magatzem ordenat.

- Reposar productes lineal de caixes.

CONDICIONS:

- Posició temporal. Inici 14 d’agost fins al 16 de setembre.

- 14 hores a la setmana.

- Salari 7,28 bruts/hora.

- Horari: Dilluns, dimecres, dijous, divendres i dissabtes de 7 h a 9:50 h.

- Imprescindible experiència en reposició i calçat de seguretat.

- ‘Smartphone’ amb dades per reportar l’activitat i instal·lar l’‘app’ de fitxatge.

- Experiència amb el transpalet manual.

Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de Reposador/Reposadora Substitució Vacances a Badalona.


/wp:separator wp:paragraph Promotor/ Promotora comercial en ruta Pintures per a Barcelona

Publicat: 10/08/2020 – 15:05

– 2 vacants.–

Contracte de durada determinada.

DIANA SOLUCIONES COMERCIALES, empresa líder en el sector de l’externalització i especialitzada en màrqueting operacional selecciona assessor comercial per incentivar la venda d’una coneguda marca de pintures. El treballador/treballadora haurà de fer ruta cada cap de setmana en les següents poblacions: Manresa, Sabadell, Sant Feliu de Llobregat, Badalona i Cabrera.

FUNCIONS:

–Assessorar els clients i incentivar les vendes. –

Donar a conèixer el producte i informar-ne. –

Reportar l’activitat: nombre de persones a què s’ha ofert informació dels productes, quantitat de demostracions fetes amb els clients i control d’estoc a l’inici i acabament de la promoció.

CONDICIONS:

- Formació prèvia sobre el producte.–

Horari: Divendres de 16 h a 20 hores i dissabtes de 10 h a 14 h i de 16 a 20 h.–

L’acció es portarà a terme durant els següents caps de setmana: 7/8 i 8/8 – 14/8 i 16/8 – 28/8 i 29/8– 4/9 i 5/9.–

Salari 8 euros /bruts.–

Pagament de quilometratge i dietes.

REQUISITS:

–Imprescindible vehicle propi. –

Experiència en vendes canal brico, valorable experiència en accions similars. –

Persones amb dots comercials. –

Bona presència. –

Experiència com a promotor comercial i vendes. –

‘Smartphone’ amb dades per al report.

Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de Promotor/promotora comercial en ruta Pintures a Barcelona.


/wp:separator wp:image {"width":150}

/wp:image wp:paragraph GRUP CRIT ESPAÑ

A Grup Crit és una empresa multinacional especialitzada en recursos humans i desenvolupament de carreres professionals. Fa més de 50 anys a Europa que detecta talent i el posa a disposició d’empreses de tots els sectors.

Oferim tot el portafoli d’activitats de recursos humans: selecció, formació, treball temporal, externalització de serveis, consultoria de recursos humans i desenvolupament de carreres.

Els nostres consultors t’assessoraran sobre els millors passos per continuar amb el teu desenvolupament professional.

Volem ser una peça clau per facilitar-te l’accés a les millors empreses i ofertes d’ocupació en l’àmbit nacional.

¡¡Treballem junts!!

Grup Crit Espanya selecciona:

‘Trainer and quality – Dutch native’ per a Barcelona

Publicat: 11/08/2020 – 10:05

– Contracte de durada determinada. –

Jornada completa. –

Salari 22.999 € – 23.000€ Brut/any

At Grupo Crit we are looking for a "trainer & quality" for an important company in the advertising and marketing sector.

Job functions:

- Conduct audits and monitoring of agents for the corresponding market.

- Detect training needs and areas of improvement for agents.

- Conduct personal feedback sessions with the agents, correcting deviations and improving overall performance.

- Analysis of KPIs and corresponding reports.

To attend to the quality objectives and to support the continuous training plan oriented to the defined objectives. You will also ensure that the training given to the agents solves the deficiencies detected by telephone audits, and that the employees are given the knowledge needed for the most effective performance of their functions. Other functions include carrying out initial training courses and developing training manuals.

What do we offer?:

- Recruitment through temporary agency with the possibility of joining the final company.

- Full time.

- Working hours from Monday to Sunday with two days a week off. Plus two free weekends a month.

What do we ask for?:

-Native Dutch.

- 6 months minimum of experience.

Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de ‘trainer and quality – Dutch native’ a Barcelona.


/wp:separator wp:paragraph ‘Team manager – Dutch native’ per a Barcelona

Publicat: 11/08/2020 – 10:05

– Contracte de durada determinada. –

Jornada completa. –

Salari 22.900€ – 23.000€ Brut/any

At Grupo Crit we are looking for a "team manager" for an important company in the advertising and marketing sector.

Job functions:

Monitoring and supervision of the assigned group of agents.

Track performance and ensure the achievement of set target levels.

Interacting with internal departments to ensure the customers' and employees' needs are met.

Preparation of action plans aimed at supporting and helping agents to achieve their objectives.

The Team Manager is responsible for his/her team to achieve the performance targets and quality standards of the company, developing effective measures of supervision and training with the assigned agents, ensuring optimal compliance with trade agreements while performing the necessary administrative and customer service tasks.

What do we offer?:

- Recruitment through temporary agency with the possibility of joining the final company.

- Full time.

- Working hours from Monday to Sunday with two days a week off. Plus two free weekends a month.

What do we ask for?:

-Native Dutch.

- 6 months minimum of experience.

Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de ‘team manager – Dutch native’ a Barcelona.


/wp:separator wp:paragraph Operari@ per a Envasament Palau, amb exp. per a Palau-solità i Plegamans

Publicat: 10/8/2020 – 16:05

– Contracte de durada determinada.–

Jornada completa.

Operari@ amb experiència en envasament de detergents/gel... per a Palau de Plegamans, per començar el dia 24/08/2020 amb contracte temporal i horari de 07.00 a 15.00 h de dilluns a divendres.

Busquem una persona amb ganes i aptitud i amb experiència en envasament de productes.

Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació d’ Operari@ per a Envasament Palau, amb exp., a Palau-solità i Plegamans.


/wp:separator wp:paragraph MGS Seguros selecciona:

Agent professional d’assegurances per a Sabadell

Publicat: 12/08/2020 – 09:46

– 5 vacants.–

Jornada completa. –

Salari 15.000 € – 30.000€ Brut/any

Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació d’agent professional d’assegurances a Sabadell.


/wp:separator wp:paragraph EMERGIA selecciona:

TELEOPERADOR/A ATENCIÓ AL CLIENT AMB IDIOMES (FRANCÈS / ITALIÀ) per a Barcelona

Publicat: 11/08/2020 – 09:26

Moltes vacants. –

Contracte a temps parcial. –

Jornada parcial – indiferent.

Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de TELEOPERADOR/A ATENCIÓ AL CLIENT AMB IDIOMES (FRANCÈS / ITALIÀ) a Barcelona.


/wp:separator wp:paragraph TELEOPERADOR/A ATENCIÓ AL CLIENT per a Terrassa

Publicat: 11/08/2020 – 09:18

Moltes vacants. –

Contracte a temps parcial. –

Jornada parcial – indiferent. –

Salari 594 € – 892 € Brut/mes

Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de TELEOPERADOR/A ATENCIÓ AL CLIENT a Terrassa.


/wp:separator wp:paragraph TELEOPERADOR/A SERVEIS ATENCIÓ AL CLIENT per a Barcelona

Publicat: 11/08/2020 – 9:14

Moltes vacants. –

Contracte a temps parcial. –

Jornada parcial – indiferent. –

Salari 594 € – 892 € Brut/mes

Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de TELEOPERADOR/A SERVEIS ATENCIÓ AL CLIENT a Barcelona.


/wp:separator wp:paragraph DEALERBEST selecciona:

Assessor comercial automoció per a Figueres

Publicat: 10/08/2020 – 14:08

– 3 vacants.–

Jornada completa.

Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació d’assessor comercial automoció a Figueres.


/wp:separator wp:paragraph Wellbeing Solutions selecciona:

PEDIATRE DIVERSOS TORNS GRANOLLERS

Publicat: 11/08/2020 – 13:13

– Contracte autònom.

Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de PEDIATRE DIVERSOS TORNS GRANOLLERS.


/wp:separator wp:paragraph DERMATÒLEG/ÒLOGA DIVERSOS TORNS GRANOLLERS

Publicat: 11/08/2020 – 13:12

– Contracte autònom.

Notícies relacionades

Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de DERMATÒLEG/ÒLOGA DIVERSOS TORNS GRANOLLERS.

Si encara no has trobat la teva oportunitat en aquesta selecció, continua consultant aquí MÉS OFERTES D’OCUPACIÓ A BARCELONA.

Temes:

Ocupació