MÉS TORNS D'ATENCIÓ

Terrassa reclama una ampliació horària del servei a les oficines de Correus

Els últims dies el consistori egarenc ha rebut diferents queixes referents a la limitació d'obertura de les oficines de recollida i enviament del municipi

L'alcalde ha sol·licitat a l'entitat una «revisió o aplicació de noves mesures a les sucursals de la ciutat per poder millorar el servei»

zentauroepp32301611 barcelona  4 de enero de 2016  buz n en pso  de gr cia esq  200406232056

zentauroepp32301611 barcelona 4 de enero de 2016 buz n en pso de gr cia esq 200406232056

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Al llarg dels últims dies, els ciutadans de Terrassa, han presentat un conjunt de queixes sobre les «grans cues» que es formen cada dia a les diferents oficines de Correus i la limitació horària. Això ha desembocat en una carta del primer edil a la Societat Estatal Correus i Telègrafs, S.A. SME. 

Segons informa el consistori, l’alcalde Jordi Ballart, ha sol·licitat una «revisió o aplicació de noves mesures a les oficines de la ciutat amb tal de poder millorar el servei» i, també, exposa el fet d’haver rebut queixes ciutadanes. 

En aquesta línia, el primer edil, ha expressat que com a tercera ciutat de Catalunya en població, Terrassa, hauria de comptar amb horaris de matí i tarda a les oficines de la ciutat amb tal de poder assumir eficientment la demanda ciutadana. 

La difícil situació sanitària 

L’Ajuntament ha destacat que, a totes les oficines, des de la principal situada a la plaça Mossèn Jacint Verdaguer fins a les cinc sucursals distribuïdes pel territori, el servei es deixa únicament en torn de matí, de 8.30 a 14.30h, «fet que limita bastant a la ciutadania poder donar-li ús». 

D’altra banda el consistori ha reconegut la dificultat del context actual, a causa de la situació sanitària, amb les limitacions d’accés als espais tancats i la gestió de mesures de seguretat i higiene, de la qual cosa diuen que «segur que condiciona la tasca dels professionals del servei a la ciutat». 

Notícies relacionades

Finalment, l’alcalde, Jordi Ballart, ha manifestat a la seva carta que «la comunicació i relació fluida entre l’administració i les companyies de serveis han de ser la base de l’èxit d’un servei de qualitat i adaptat a la ciutadania del segle XXI, i més en un moment complicat com l’actual». 

Més notícies de Terrassa a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA