Gestió 'online'

Creix un 30% el volum de tràmits per Internet a l'Ajuntament de Terrassa

L'any passat es van realitzar prop de 90.000 gestions completes per via telemàtica

180423-seu-electrnica-web

180423-seu-electrnica-web

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

L’Ajuntament de Terrassa va registrar el 2018 un total de 89.788 gestions a través de la seva Seu Electrònica. La xifra representa un increment del 30,37% respecte al volum de tràmits per Internet registrats el 2017, quan se’n van realitzar 68.870.

Aquest és un dels increments interanuals registrats en l’evolució de la tramitació electrònica des del 2008, moment a partir del qual es començava a oferir la totalitat dels tràmits municipals per via telemàtica.

L’Ajuntament de Terrassa va ser un dels primers que va oferir l’opció de fer tràmits per Internet, el 2003. El ventall de tràmits disponibles va anar augmentant fins al 2008, quan va arribar al 100%. Al llarg d’aquests deu anys, l’ajuntament ha passat de registrar 10.501 tràmits per Internet el 2008 a 89.788 el 2018. El volum de tràmits telemàtics s’ha multiplicat per 8,55 aquesta dècada.

Notícies relacionades

A més de poder fer els tràmits ‘online’, una de les últimes millores introduïdes a la web ha sigut oferir la possibilitat de veure els serveis públics més pròxims al domicili: les oficines d’atenció ciutadana, el centre d’atenció primària, els centres educatius i el col·legi electoral de referència.

Més notícies de Terrassa

Temes:

Ajuntaments