espot amb glamur

Endevina quin serà el primer anunci de l'any a Atresmedia i Mediaset

Els dos grans grups televisius coincidiran també amb l'última publicitat del 2019

zentauroepp51534475 unos globos con los n meros de 2020  en las pruebas para las191231105145

zentauroepp51534475 unos globos con los n meros de 2020 en las pruebas para las191231105145 / Eduardo Parra

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

El segle passat era una tradició en milions de llars d’Espanya intentar endevinar quin seria el primer anunci del nou any a TVE. La irrupció de les cadenes autonòmiques i les privades Antena 3 i Telecinco primer i la desaparició de la publicitat a la televisió estatal després van diluir notablement aquest costum, però encara hi ha cases que juguen a endevinar quin serà el primer espot després de les campanades a Atresmedia i Mediaset España.

El 2020 serà un dels clàssics el que prengui la davantera en els dos grans grups televisius del país. Ho farà per tercer any consecutiu. Serà Coca-Cola, que segons informa Europa Press aprofitarà per estrenar en primícia la seva nova campanya global, que arribarà a altres països europeus en les pròximes setmanes. L’encarregat de tancar l’any 2019 a les dues plataformes televisives serà Porcelanosa.

Després de la seva estrena a la televisió, l’espot només es podrà tornar a veure quans’escanegin les llaunes de Coca-Cola fins a mitjans de gener. Aquest anunci marcarà l’inici de la nova campanya del 2020 amb què la companyia vol mostrar com l’empatia pot ajudar a estar més unit als altres.

Les promocions de TVE

Després de les campanades, TVE emetrà una promoció amb part de les novetats que s’estrenaran aquesta temporada a La 1, un espot de la sèrie ‘Cuéntame cómo pasó’ i un altre d’Espanya Global. La cadena pública ja va oferir un espot d’Espanya Global per obrir el 2019 i, anteriorment, amb la seva antecessora ‘Marca Espanya’.

Si l’any passat l’anunci mostrava una desena de ciutadans anònims i un actor, Alejo Sauras, que proclamaven motius per ser uns orgullosos «ambaixadors» d’Espanya, en aquesta ocasió el muntatge no inclourà paraules sinó només imatges actuals i històriques.

Notícies relacionades

Així mateix, TEN emetrà un anunci del medicament Gaviscon per acomiadar el 2019, i un espot de Nespresso donarà al benvinguda al 2020. Per la seva banda, la cadena de televisió Trece.

Finalment, al canal DKiss, l’últim anunci que els espectadors podran veure el 2019 seràd’Amazon Prime i el primer del 2020 serà de Dr Scholl plantilles.

Temes:

Atresmedia