Anar al contingut

NOVES FORMES DE CONSUMIR TV

El 'Bohemian Rapsody' de 'Polònia' supera el milió de visites

El videoclip que protagonitzen els Pedro Sánchez, Albert Rivera, Pablo Casado, Pablo Iglesias i Gabriel Rufián polonesos s'ha viralitzat per TV-3 a la carta, Facebook i Instagram

INÉS ÁLVAREZ

El 'Bohemian Rapsody' de 'Polònia' supera el milió de visites

El vídeo que protagonitzen Pedro Sánchez (Pep Plaza), Albert Rivera (Ivan Labanda), Pablo Casado (David Marcé), Pablo Iglesias (Marc Rodríguez) i Gabriel Rufián (Ivan Labanda), emès a TV-3 dijous passat, 2, en què es resumeix com queda el panorama electoral a ritme de "Bohemian Rhapsody", una de les cançons mítiques de Queen que dona nom a la pel·lícula sobre Freddie Mercury, ha superat en cinc dies el milió de visionaments. Concretament han sigut 1.200.000 reproduccions que s’han fet a través de les diferents plataformes, com TV3ala carta, Facebook, Twitter, Youtube i Instagram. 

Així ho feia veure Vicent Sanchis, director de TV-3, en la presentació del programa de Thais Villas sobre noves tecnologies i internet, 'Control T', que s’estrenarà dilluns, 13, (23.00 hores) en relació amb com està canviant el consum de la televisió. "Fem una televisió convencional, la mirem convencionalment, però l’ús i el consum de la televisió avui dia no és només a la pantalla convencional. El famós número musical del 'Polònia' es va veure molt per televisió, però comptant totes les plataformes hi havia més d’un milió de persones que l’havien visionat", va comentar. 

Així mateix, els diversos vídeos que es van emetre en aquest capítol els han vist a la carta més de 67.000 usuaris únics amb un total de 109.000 reproduccions.