PUBLICACIÓ GRATUÏTA

Netflix tindrà la seva pròpia revista

La plataforma de contingut en 'streaming' pretén promocionar les seves noves produccions de cara als premis Emmy

zentauroepp46572406 file photo  the netflix logo is seen on their office in holl190412120125

zentauroepp46572406 file photo the netflix logo is seen on their office in holl190412120125 / Lucy Nicholson

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO

Amb una presència cada vegada més notable al món de Hollywood, Netflix es prepara per llançar la seva pròpia revista,'Wide'. La publicació d’aquest nou projecte, que en principi tindrà lloc pels volts del mes de juny, servirà per promocionar les produccions de la plataforma de contingut en 'streaming', de cara a l’entrega de premis Emmy, al setembre. Això forma part de l’estratègia que ha preparat la coneguda empresa nord-americana per competir directament amb les grans productores del cine i la televisió. 

D’acord amb les informacions del portal financer Bloomberg, la primera edició de 'Wide' comptarà amb més de 100 pàgines en les quals s’inclouran entrevistes, columnes d’opinió i peces redactades pel personal que treballa en les sèries de la plataforma. "Hem reunit alguns dels escriptors, fotògrafs i creatius més buscats i amb més talent", va assegurar Netflix, en relació amb l’equip de la primera entrega. 

Notícies relacionades

La companyia de producció audiovisual, que va llançar al voltant de 700 programes l’any passat, destacarà a la revista els seus productes més valorats perquè augmentin la seva popularitat de cara als premis Emmy i altres gales similars. S’espera que la plataforma competeixi amb Amazon, HBO i FX, entre altres televisions, la nit del 22 de setembre, dia d’entrega dels Emmy. 

Produccions multigènere

Malgrat que Netflix és una productora relativament jove, ha aconseguit trobar l’èxit en una diversitat de gèneres que van des del drama fins al documental, passant per la comèdia. Gràcies a aquesta àmplia oferta de continguts, la plataforma compta en el dia d’avui amb 139 milions d’usuaris a tot el món.