El 'Chiringuito' de Pedrerol obre amb èxit

La nova tertúlia esportiva dobla l'audiència habitual del canal Nitro, amb un 3%

Josep Pedrerol. Director i moderador d’’El chiringuito de jugones’, a Nitro.

Josep Pedrerol. Director i moderador d’’El chiringuito de jugones’, a Nitro. / ATRESMEDIA

1
Es llegeix en minuts

Els Reis Mags han estat generosos amb Josep Pedrerol. El nou programa del periodista català al canal Nitro, 'El chiringuito de jugones', va debutar aquest dilluns a mitjanit amb un 3% d'audiència mitjana (248.000 teleespectadors). Són les mateixes dades que solia aconseguir amb el seu anterior programa, 'Punto pelota', a Intereconomía TV; i, a més, dobla l'audiència que fins ara tenia de mitjana Nitro. Això sí, encara no supera el seu principal rival, 'Tiki taka', de Cuatro, que dilluns va aconseguir un 4% de quota (282.000 espectadors).

En el seu debut, Pedrerol va agrair a l'audiència la seva fidelitat. També va donar les gràcies als patrocinadors de l'espai, al grup Atresmedia per creure en el seu nou projecte, al canal 13TV "per haver entès la meva decisió" i als treballadors d'Intereconomía TV. En canvi, dels caps d'Intereconomía es va limitar a dir:  "Ja podeu imaginar el que sento per vosaltres i el que sent la major part de la gent que treballa en aquest grup".