audiències dels informatius a catalunya

Els 'TN' de TV-3 poden amb tots

Núria Solé (’Telenotícies migdia’) i Ramon Pellicer (’Telenotícies vespre’).

Núria Solé (’Telenotícies migdia’) i Ramon Pellicer (’Telenotícies vespre’).

1
Es llegeix en minuts
T. C.
BARCELONA

Els informatius de la televisió són sempre objecte de debat, sobretot en clau política, i més si s'acosten períodes electorals. Els programes de Televisió de Catalunya conciten des de fa temps l'aplaudiment de l'audiència, que els ha concedit la seva confiança i suport. Les xifres mitjanes del primer semestre de l'any (gener-juliol) ho confirmen.

L'avantatge és notable, sobretot en el cas delTelenotícies (TN) migdia, encapçalat per Núria Solé i Carles Prats: té una mitjana de 600.000 espectadors i un 29,5% de quota de pantalla, molt per sobre de Tele 5 (13%), TVE-1 (11,4) i Antena 3 (9,4%).

Notícies relacionades

Les xifres delTN vespre, que té Ramon Pellicer i Raquel Sans com a cares conegudes, també són aclaparadores: 587.000 persones i un 22,3% deshare, gairebé el doble que la primera cadena de TVE, vista a Catalunya per només 312.000 espectadors (un 11,6%). Al darrere hi ha Tele 5, amb un 10,4%, i A-3, amb un 9,4%.

La resta deTNtambé obtenen bones dades. ElComarquesdiari, al migdia, té 353.000 espectadors i un 19,9% deshare, i sobrepassa en set punts el seu seguidor immediat, T-5. Les dues edicions delTNdel cap de setmana, amb Joan Carles Peris i Agnès Marquès al capdavant, atrauen l'atenció de 478.000 persones i un 23,1% de quota de pantalla al migdia, i 506.000 seguidors i un 20,1% desharea la nit. Els segueix TVE-1 amb un 12% de quota mitjana.

Temes:

Telenotícies