A NOVA YORK
Scorsese rodarà l'anunci nadalenc de Freixenet
Freixenet ha escollit el director de cine nord-americà Martin Scorsese per rodar un curtmetratge que serà la base del seu tradicional anunci nadalenc. Aquesta decisió de l'empresa catalana respon a un canvi de tendència en la seva estratègia publicitària, que, a partir d'aquest any, passarà de centrar-se en personatges famosos que protagonitzin els seus espots a directors de cine de prestigi que els realitzin.
El director de comunicació de Freixenet, Pere Bonet, ha explicat en roda de premsa que aquest canvi ha estat una decisió "meditada" i que l'elecció anual d'un director diferent té com a objectiu comptar amb anuncis de Carta Nevada que siguin "testimonis creatius de grans mestres del cine".
Es començarà a emetre a principis de desembre
Notícies relacionadesEl curt durarà entre sis i vuit minuts, serà un guió original de Scorsese, es rodarà durant el mes d'octubre a Nova York i posteriorment s'adaptarà com a campanya publicitària per a televisió, cine, premsa i internet. L'anunci es començarà a emetre a principis de desembre i, segons ha comunicat Bonet, "sorprendrà".
Martin Scorsese va ser el guanyador de l'Oscar 2007 a la millor pel·lícula per Infiltrados. Entre la seva filmografia també destaquen títols com Taxi driver, Gangs of New York, Casino i Un dels nostres.
- INVESTIGACIÓ Un regidor del PP a Esplugues va colar com a despeses del partit factures pròpies
- Chery inicia el desembarcament xinès en el motor espanyol
- LES SEQÜELES DE L’ELIMINACIÓ EUROPEA Tensió al vestidor del Barça
- Desaparició inevitable Les últimes roses de Sant Jordi catalanes
- Vine a escalar i queda't a dormir
- Afterwork d’EL PERIÓDICO Santacreu: "No podem tenir una Administració tan dificultosa"
- Sortida a borsa de la multinacional La Caixa aspira a arribar a una «participació rellevant» a Puig
- Emprenedoria Aticco obrirà el ‘hub’ financer a la Borsa de Barcelona passat l’estiu
- Apunt ¿Temor de guanyar massa?
- Seguretat Social Espanya haurà d’ajustar les pensions en 12.000 milions