Secció recomanada per

NOUS PRODUCTES

Així són els nous auriculars sense fil de Skullcandy

El model Push, acabat de sortir, ja està disponible al nostre mercat a un preu que s'acosta als 130 euros

skullcandy

skullcandy

2
Es llegeix en minuts
Pilar Enériz
Pilar Enériz

Periodista

Especialista en tecnologia

Ubicada/t a Barcelona

ver +

Skullcandy és una empresa jove –es va fundar el 2003 als EUA– que fabrica i dissenya productes d’àudio. Es posiciona amb un enfocament actual, amb colors cridaners i un estil inspirat en la cultura pop. Una de les seves últimes creacions són els auriculars Push, sense fil i amb estoig de càrrega.

Amb aquest llançament, la reconeguda companyia americana, s’uneix a la tendència dels intraauriculars, els quals ofereixen una experiència de so de qualitat i totalment lliure de cables. El disseny del nou model és molt atrevit i destaca per un preu accessible i funcions ampliades i millorades, la qual cosa vol dir, en poques paraules, fiabilitat de la connexió, millora de la durada de la bateria i eliminació de problemes d’escolta tals com xiulets en determinats espais amb molta contaminació de soroll. 

Es caracteritzen per un botó lateral, que serveix per respondre trucades, canviar les pistes d’àudio i controlar el volum. També permet activar l’assistent de veu del telèfon i, així mateix, realitzar tasques com ara enviar missatges. En les proves realitzades al dispositiu s’observa la senzillesa de maneig il’òptima sensació tàctil.

Valors afegits

Cal destacar en aquest apartat la seva autonomia, ja que amb un ús normal/intensiu dura unes sis hores, la qual cosa millora els temps de les grans firmes com per exemple els AirPods d’Apple. Esmentar que la durada de la càrrega s’amplia fins a les 12 hores si sumem la capacitat del seu estoig. Cal afegir la disponibilitat de la càrrega ràpida, que fa possible estendre l’autonomia durant diverses hores amb pocs minuts de connexió a la xarxa.

Integra connector de càrrega USB-C, fet que afavoreix la rapidesa i la compatibilitat i fa possible una càrrega més ràpida i compatibilitat amb els cables de telèfons intel·ligents d’avui.

Disseny

Si una cosa molt especial té la marca Skullcandy és el seu atreviment que, en tots els seus productes, juga a sorprendre els usuaris.  Els colors utilitzats aporten combinacions i tons originals i els Push arriben en Grey Day, Bold Tangerine i Psychotropical Teal.

La comoditat és part central de l’experiència, raó per la qual la firma ha equipat els auriculars amb la seva tecnologia FitFin Ear Gels, que aporta un ajustament còmode i segur dels auriculars a les orelles, fins i tot als exercicis més violents. Són resistents a la suor i les esquitxades.

Eficiència

Destaquen també pel seu òptim nivell de baixos, que se senten de manera singular en el producte. Afegir també l’ajustament, la comoditat i el bon acompliment dels controls físics.

Aspectes tècnics

Notícies relacionades

Els auriculars tenen una impedància de 16 Ohm, un diàmetre de ‘driver’ de 9.2mm i una freqüència de resposta entre 20Hz a 20Khz. El tipus de connectivitat present és Bluetooth 4.2, la qual cosa els fa compatibles amb un gran nombre de terminals.

Preus

Els Skullcandy Push estan disponibles per un preu de 129,99 euros. Cal destacar que la companyia ofereix un programa de reemplaçament anomenat Fearless Use Promise, el qual et permet adquirir les peces deteriorades i l’estoig per un preu reduït.