El creatiu Toni Segarra, investit ‘doctor honoris causa’ per la Universitat Nebrija

El creatiu Toni Segarra, investit ‘doctor honoris causa’ per la Universitat Nebrija
1
Es llegeix en minuts

La Universitat Nebrija va investir aquest dijous com a doctor honoris causa Toni Segarra, a qui considera, que «és probablement el creatiu publicitari més important» d’Espanya i «un dels més destacats del món», en un acte celebrat al campus de Madrid-Princesa de petit format per la pandèmia, però amb tota la pompa i solemnitat acadèmica d’aquest tipus de reconeixements.

Fundador de diverses agències i posseïdor de reconeguts guardons en el camp de la creativitat publicitària (38 lleons i un Grand Prix del Festival de Cannes, 100 sols al Festival de Sant Sebastià...), Segarra va rebre també el Premi Nacional de Comunicació de la Generalitat de Catalunya el 2009, i ha sigut jurat en nombrosos premis del sector.

Notícies relacionades

Llicenciat en Filologia Hispànica, va virar cap al disseny gràfic en la impremta de la seva família i d’allà al món publicitari. El 2009 va publicar ‘Desde el otro lado del aparador’, en el qual reflexionava sobre l’ofici.

El claustre de la Universitat Nebrija ha destacat també entre els seus mèrits com a «director creatiu ideal» haver sigut elegit millor creatiu del segle segons la revista ‘Anuncios’, un dels 100 Top Creative Minds de la revista ‘Shots’ i millor creatiu de la dècada per la revista ‘El Publicista’. I recorda anuncis com aquella «Mà» que acariciava l’aire des d’un BMW.

Temes:

Publicitat