Seixanta persones

Vacunen al Zendal empleats d’una escola de negocis privada de Madrid

Desenes de professors i empleats de l’escola de negocis privada ESCP Business School van començar la seva inoculació malgrat que aquest col·lectiu no està considerat encara prioritari

Vacunen al Zendal empleats d’una escola de negocis privada de Madrid
1
Es llegeix en minuts

Desenes de professors i empleats de l’escola de negocis privada ESCP Business School de Madrid han sigut vacunats recentment contra el coronavirus a l’hospital Isabel Zendal, malgrat que aquest col·lectiu no està considerat encara prioritari en l’estratègia de vacunació.

Fonts d’aquesta escola internacional han explicat a Efe que es van posar en contacte amb la Conselleria de Sanitat «per demanar informació sobre les vacunacions» i que a continuació els van enviar «uns formularis per omplir i remetre», després de la qual cosa van rebre «la convocatòria per SMS».

Les mateixes fonts «desconeixen si van ser o no la primera universitat o escola de negocis a participar en aquesta campanya de vacunació» a la Comunitat de Madrid, i afegeixen que la convocatòria «es va fer extensiva a tot el personal d’ESCP», tot i que no han concretat el nombre de persones finalment vacunades i si totes van anar a l’hospital Zendal.

Fonts de la Conselleria de Sanitat no han facilitat informació sobre aquest tema.

La plantilla fixa de l’escola, entre docents i personal administratiu, serien unes seixanta persones, segons ha pogut saber Efe.

Notícies relacionades

Aquesta prestigiosa escola, que compta amb sis campus a tot Europa –Berlín, Londres, Madrid, París, Torí i Varsòvia– imparteix un grau en Gestió Empresarial de tres anys i màsters en Finances, amb la possibilitat de rotar entre els seus diferents campus durant la formació.

De moment, el personal universitari no està considerat com un col·lectiu prioritari en l’estratègia de vacunació, tot i que el ministre d’Universitats, Manuel Castells, s’ha mostrat recentment a favor que es vacuni els professors que hagin de participar en l’avaluació de les proves d’accés a la universitat.