ACTE AL PALAU

Jaume Alemany, director de Màrqueting de Damm, rep el Premio Nacional de Comunicación

El jurat destaca «la innovació, l'activisme de marca i el compromís social» que imprimeix el guardonat

Ha liderat el desenvolupament de la idea 'Mediterràniament' i l'expansió internacional de l'empresa cervesera

zentauroepp50915196 jaume alemany191115102158

zentauroepp50915196 jaume alemany191115102158

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

El director de Màrqueting, Comunicació i Exportació de Damm, Jaume Alemany, ha rebut aquest dimecres el Premio Nacional de Comunicación 2019 en la categoria de Publicitat en un acte celebrat al Palau de la Generalitat i presidit per Quim Torra.

El jurat de la 28a edició dels guardons va concedir a Alemany aquesta distinció a finals d’octubre per «la innovació, l’activisme de marca i el compromís social» dels quals ha fet gal·la, i per haver «aconseguit que la seva proposta comunicativa tingui alhora impacte empresarial i transcendència social».  L’acta destaca, a més, que «Damm ha aconseguit un posicionament de marca únic i diferencial gràcies a la construcció d’un territori de comunicació consistent al llarg d’una dècada amb un to fresc i pròxim, vinculant-lo a valors del territori, la cultura, la gastronomia, el paisatge i la sostenibilitat de Catalunya, apostant per la creativitat publicitària com a factor disruptiu i singular que ha permès construir aquest codi únic».

20 anys de treball

Notícies relacionades

Jaume Alemany Gas (Mataró, 1969) és llicenciat en Direcció i Administració d’Empreses i MBA per ESADE. Es va incorporar a Damm el 1999 i va assumir el 2004 la direcció del Departament de Màrqueting i Comunicació i, des del 2009, també la del Departament d’Exportació. Durant aquests 20 anys, ha liderat el desenvolupament del concepte ‘Mediterràniament’ d’Estrella Damm –i ha convertit les campanyes de publicitat de la marca en autèntics referents–, així com l’expansió internacional de la companyia, actualment present a més de 120 països.

En l’edició d’aquest any també han sigut premiats el director del magazín ‘L’altra ràdio’ de Ràdio 4, Cinto Niqui, en la categoria de Radiodifusió; la sèrie ‘Merlí’, en Televisió; el periodista Ramon Besa i Camprubí, en Premsa; el diari ‘Crític’, en Mitjans d’Arrel Digital, i el Grup Segre, en Comunicació de Proximitat. Així mateix, el jurat ha atorgat dues mencions honorífiques, una a Tomàs Alcoverro, per la seva llarga trajectòria com a corresponsal de ‘La Vanguardia’ al Pròxim Orient, i una altra a la productora Mediapro, pel seu lideratge en el sector audiovisual europeu.

Temes:

Damm