Les víctimes, persones amb discapacitat
El jutge manté a la presó el líder de Vox a Lleida per abusos sexuals
L'Audiència ho ha acordat "per risc de fuga i que pogués actuar contra els denunciants discapacitats per canviar el seu testimoni"

jcarbo47257477 vox lleida jose antonio ortiz190308181151 /
L’Audiència de Lleida ha decidit mantenir en presó provisional el que era líder de Vox José Antonio Ortiz Cambray, empresonat des del 8 de març per presumptes abusos sexuals i pornografia a dos homes amb discapacitat intel·lectual.
Fonts de la Fiscalia de Lleida han informat aquest dimecres a Europa Press que l’Audiència ho ha acordat "per risc de fuga i que pogués actuar contra els denunciants discapacitats per canviar el seu testimoni", després que l’advocat d’Ortiz recorregués la presó provisional.
Els Mossos van detenir el 5 de març Ortiz, que afirmava ser president de Vox a Lleida, arran d’una denúncia de la fundació que té la tutela de les dues víctimes. Vox va anunciar la suspensió cautelar de militància d’Ortiz.
- Va visitar Salamanca, Valladolid, Lleó i Galícia L’estiu del Papa per Espanya a bord d’una furgoneta: així va recórrer Prevost Espanya amb una tenda de campanya
- Oriol Pujol inicia un nou projecte empresarial
- Protecció al consumidor El Govern espanyol endureix l’atac contra les conegudes com a trucades ‘spam’
- Apunt ‘Ajo y agua’
- Urbanisme L’avinguda de Roma renaixerà el 2027 com a bulevard per passejar