FRANK CUESTA I RISTO MEJIDE

Risto es defensa a la seva web davant les acusacions de Frank Cuesta

"La teva resposta a la meva invitació ha transformat una mà allargada per ajudar Yuyee en un duel entre mascles per veure qui la té més llarga"

El publicista Risto Mejide / Joan Cortadellas

El publicista Risto Mejide
El reporter Frank Cuesta

/

1
Es llegeix en minuts
JOAN B. GALÍ / BARCELONA

Risto Mejide ha correspost a Frank Cuesta amb una carta a la seva pàgina web després de la resposta que li va donar a les xarxes socials davant la invitació de passar pel seu programa i poder exposar així el cas del captiveri de la seva dona, Yuyee

La carta de Risto contesta amb duresa alguns dels punts que hi destacava l'expresentador de 'Frank de la Jungla' que acusava Mejide de buscar audiència: "la teva resposta a la meva invitació ha transformat una mà allargada per ajudar Yuyee en un duel entre mascles per veure qui la té més llarga". 

Risto assegura que "el va invitar al programa sense consultar-ho amb ningú". Contínua: " el que m'entristeix més de tot aquest assumpte és que hagis insultat gent que conec i aprecio. Que hagis dit públicament que tret de tres persones, tots a Mediaset són uns canalles i mala gent. Mira, doncs tampoc". Això es dirigia a les acusacions en què el reporter espanyol qualificava de mala gent i de buscar només el benefici a costa del seu patiment al grup Mediaset.

Notícies relacionades

Tot i així finalment ha conclòs la missiva dient a Frank que seguirà "tenint un pare disposat a ajudar la mare dels seus fills, quan ho consideri necessari". 

EL COMENÇAMENT 

EL COMENÇAMENTAquest diumenge Risto Mejide convidava via Twitter Frank Cuesta a 'Viajando con Chester', el programa que presenta a Cuatro. La preocupació del publicitari barceloní venia del vídeo que Frank havia penjat a Youtube per a la seva campanya #Freeyuyee. La resposta no es va fer esperar i des de Tailàndia l'expresentador de 'Frank de la Jungla' va respondre el matí següent: "Com que som persones, no números, ens oblidarem de les audiències[...] t'invito que vinguis a Tailàndia, a la selva amb mi [...] et compro un bitllet d'avió, et porto a un lloc increïble [...] i em fas l'entrevista. [...] la pengem a Youtube on ni guanyem diners ni ens preocupem de les audiències, ni ens barallem per quina cadena de televisió se l'emporta".