La Generalitat assigna vivendes a afectats del bloc de Salt
Cinc famílies disposaran de lloguers socials durant dos anys
La Generalitat de Catalunya ha assignat habitatges protegits a cinc de les sis famílies que viuen al bloc ocupat al municipi de Salt que ho han sol·licitat.
Aquestes famílies disposaran de pisos de lloguer social, les mensualitats dels quals seran inferiors a 50 euros, durant un període de dos anys, prorrogable fins a quatre.
En un comunicat, el Departament de Territori i Sostenibilitat ha precisat que l'altra família que ha sol·licitat habitatge protegit està pendent d'assignació perquè li falta presentar part de la documentació que acrediti que compleix els requisits necessaris per accedir a un pis.
Notícies relacionadesEl desallotjament del bloc ocupat a Salt, que es va ajornar el 16 d'octubre passat després que el Tribunal Europeu de Drets Humans sol·licités al Govern d'Espanya informació sobre la situació de dues de les famílies allotjades en aquest edifici, està previst per dimecres que ve.
Al bloc de l'esmentada localitat de Girona hi habiten 16 famílies, un total de 43 persones, d'origen gambià, marroquí i espanyol.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- La Policia Nacional avisa: "Si reps trucades de números desconeguts, podrien ser robotrucades"
- ASSUMPTES PROPIS Vicenç Fisas, analista de conflictes i processos de pau: "La por de Rússia és fabricada"
- FICAR LA POTA La Kiss Cam i el judici final
- Una Alemanya heroica resisteix i jugarà contra Espanya
- MotoGP Márquez torna a guanyar amb el mateix truc de Tailàndia