Anar al contingut

NOVETAT PER A LA CAMPANYA NADALENCA

Una marca de joguines llança un tirallet per a una nina per "mostrar la lactància com una cosa natural"

L'empresa alacantina afirma que el producte està avalat per professors, psicòlegs i pedagogs

EUROPA PRESS

Una empresa alacantina ha llançat al mercat un tirallet com a complement del Bebé Glotón --un ninot que va començar a comercialitzar l'any passat i que simula estar mamant de la seva mare--, joguina amb la qual les nenes poden simular que s'extreuen llet perquè algun familiar pugui donar el biberó als seus ninots quan elles no siguin a casa.

L'objectiu tant del tirallet com del ninot és que les nenes "es diverteixin" i que al mateix temps "aprenguin tots els beneficis que s'obtenen de la lactància" materna i la vegin com "un acte totalment natural", segons ha explicat el responsable de vendes i màrqueting de Berjuan, César Bernabeu.

Per donar de mamar al nadó, les nenes es col·loquen una espècie de top i acosten al pit el ninot, que mou la boca i fa soroll com si estigués sent alletat. Posteriorment li donen copets a l'esquena i li fan fer rots.

Aquest any, les nenes podran comprar el tirallet, que es ven per separat i com a complement del ninot, amb el qual poden jugar a treure's llet perquè després els seus pares o altres familiars puguin donar el biberó a la seva nina.

Fomentar l'educació

El tirallet, segons ha explicat Bernabéu, s'acosta al top de la nena i es connecta a un biberó màgic, d'aquells en què apareix i desapareix la llet. Segons ha assenyalat Bernabéu, tant el ninot com el tirallet estan avalats per psicòlegs, pedagogs, professors i associacions a favor de la lactància materna, que els han recomanat que s'expliqui que el tirallet és només una alternativa per a quan per algun motiu, no es pugui donar el pit. Es tracta, ha dit, "d'una alternativa per no perdre la lactància materna".

El que es pretén és la diversió de nens i nenes però també que les mares "tinguin molt en compte que a més de jugar, poden educar les seves filles perquè el dia de demà vegin això com és, una cosa totalment natural". 

Crítiques als EUA

La nina que mama va ser "un èxit" la campanya passada, si bé va rebre algunes crítiques, especialment dels Estats Units, i des de l'empresa es creu que el tirallet també podria rebre-les. No obstant, comenten que "no s'hi ha de donar voltes" i que la polèmica per a ells no és tal.

Des de l'empresa de joguines Berjuan van assenyalar que estan preparats per contrarestar les crítiques i va incidir que el tirallet ve només perquè les nenes es diverteixin i vegin la lactància com una cosa normal. En aquest sentit, aquest portaveu ha afegit que en els vídeos demostratius del producte es veu com juguen els nens, "la dolçor amb què tracten el tema" i la seva "innocència".

0 Comentaris
cargando