QUALITAT DE L'ASSISTÈNCIA

La Unitat d'Hipertensió de l'Esperit Sant de Santa Coloma rep el segell 'SEMI Excel·lent'

La Societat Espanyola de Medicina Interna ha atorgat aquest reconeixement després d'haver valorat 43 estàndards d'excel·lència

exteriors 1

exteriors 1

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

La Societat Espanyola de Medicina Interna (SEMI) ha reconegut la Unitat d’Hipertensió Arterial de l’Hospital de l’Esperit Sant de Santa Coloma amb el segell ‘SEMI Excel·lent’, que acredita i certifica la seva qualitat assistencial.

La secció és una de les 20 unitats monogràfiques de diferents patologies i els 27 serveis de Medicina Interna distingits per la Societat que «han demostrat la qualitat de l’atenció que presten partint de les millors pràctiques i l’evidència científica disponible, tenint en compte 43 estàndards d’excel·lència», expliquen des del centre colomenc.

Aquests estàndards s’agrupen en tres processos clau: El primer se centra en l’atenció al pacient agut malalt hospitalitzat en Medicina Interna, recolzament de consultoria en l’Atenció Primària i altres especialitats, i atenció al pacient crònic complex i continuïtat assistencial; el segon analitza processos estratègics com ho són la formació i la investigació; el tercer és un procés de recolzament que avalua l’organització i la gestió.

«Millorar la qualitat de l’assistència»

Notícies relacionades

L’acreditació ‘SEMI Excel·lent’ és un projecte de la SEMI que compta amb la col·laboració de la Fundació Institut per a la Millora de l’Assistència Sanitària (Fundació IMAS) i que es va posar en marxa amb l’objectiu principal de «millorar la qualitat de l’assistència, homogeneïtzar l’atenció basant-se en bones pràctiques i fer un ús eficient dels recursos disponibles».

Més notícies de Santa Coloma en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA