DESESCALADA

L'Hospital Esperit Sant de Santa Coloma reprèn les enquestes de satisfacció

La Covid-19 va obligar a desactivar els terminals tàctils on es responen els qüestionaris

hospital esperit sant enquestes satisfaccio 1591864095 700

hospital esperit sant enquestes satisfaccio 1591864095 700

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

L’Hospital de l’Esperit Sant de Santa Coloma ha reprès les enquestes de satisfacció disponibles als diferents terminals tàctils instal·lats en aquestes zones. «Els pacients de les àrees d’hospitalització, bloc quirúrgic i diagnòstic per la imatge de l’Hospital de l’Esperit Sant i els seus acompanyants ja poden tornar a deixar la seva opinió sobre l’atenció rebuda», assenyalen des del centre hospitalari.

Aquests aparells es van desactivar quan el coronavirus SARS-CoV2 va obligar a aïllar tots els pacients infectats i, per tant, a restringir les visites dels acompanyants al centre. El fet que fossin tàctils va ser també «determinant per a la seva desconnexió».

Des de l’Esperit Sant expliquen que la reactivació de les enquestes és «rellevant», ja que conèixer l’opinió de pacients i familiars «ajuda l’hospital a créixer i adaptar-se a les necessitats i expectatives de les persones que atén».

Un any de funcionament

Notícies relacionades

Aquestes enquestes, que funcionen des de l’abril de l’any passat, formen part del pla d’enquestes de satisfacció dels clients, inclòs en la política d’atenció al client de la Fundació Hospital de l’Esperit Sant.

Més notícies de Santa Coloma a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA