turisme

La Costa Daurada apel·la a la confiança d'una destinació vacacional segura

La nova campanya de comunicació es dirigeix als mercats català i espanyol com a públics prioritaris

zentauroepp31126186 anfiteatro romano200515094548

zentauroepp31126186 anfiteatro romano200515094548

1
Es llegeix en minuts
Efe

La Costa Daurada apel·la a la confiança per promocionar-se com una destinació vacacional segura, segons informa el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. La nova estratègia de comunicació té un pressupost de gairebé mig milió d’euros i es dirigeix als mercats català i espanyol com a públics prioritaris, en un context de restriccions de mobilitat i transport per contenir la pandèmia de la Covid-19.

Aquest mateix dilluns ja s’han posat en marxa algunes de les accions de publicitat previstes, que es mantindran fins a principis de setembre. La campanya està adaptada a la situació de lluita contra la pandèmia, s’ha dut a terme coordinadament amb l’Agència Catalana de Turisme i apel·la als bons records de vacances passades, en paisatges i referències coneguts per haver-se disfrutat.

Notícies relacionades

La televisió i els mitjans en línia difondran dos anuncis, firmats per la productora Minifilms, elaborats en ple confinament i en col·laboració del Centre de la Imatge Mas Iglesies de Reus (CIMIR) i l’Arxiu Comarcal de la Conca de Barberà.

La proposta gràfica, a càrrec de l’agència La Guerrilla, reflecteix en dos originals diferents aquesta mateixa aposta comunicativa.