ECONOMIA LOCAL

La Cecot demana als candidats a l'alcaldia de Terrassa estudiar l'estat dels comerços

La patronal demana que es generi un pla estratègic que resituï la ciutat com a model de gestió comercial

181030-ple-ooff-i-pressupostos-1web

181030-ple-ooff-i-pressupostos-1web / Ajuntament de Terrassa (Premsa)

1
Es llegeix en minuts
EuropaPress

LaCecot Comerç ha enviat un document als candidats que es presenten a les eleccions municipals del 26 de maig a Terrassa, en el qual, entre d’altres coses, reclama un estudi de la salut comercial de la ciutat. En el text també s’ha demanat estudiar els hàbits de compra i que estableixin "línies mestres d’una pla estratègic que permeti resituar la localitat com un referent d’èxit comercial", segons ha informat aquest divendres en un comunicat.

La demanda ha nascut fruit del "constant degoteig" de tancaments de negocis, tant d’establiments locals com de diferents marques i franquícies, ha qualificat la iniciativa de la patronal de projecte de ciutat, que passa la voluntat de les diferents formacions.

Comptar amb els elements particulars de la ciutat

Notícies relacionades

La Cecot ha apuntat alguns suggeriments de com "vincular la regidoria específica de comerç dins de la de promoció econòmica" i buscar "una proposta de singularització de la ciutat aprofitant els actius" dels quals disposa, com ara les universitats, el Parc Audiovisual de Catalunya,l’Escola d’Audiovisuals de Catalunya (Escac) i el patrimoni cultural, entre d’altres coses.

Així mateix, ha inclòs entre les seves peticions que s’exigeixi al Govern que finalitzi la B-40, ja que permetria "establir estratègies per atraure població" de la comarca del Baix Llobregat.

Temes:

Ajuntaments