tribunals
El jutge processa 27 investigats pel 'cas Defex' a Angola

jcarbo35403935 jueces togas180306190727 /
El jutge de l’Audiència Nacional José de la Mata ha processat 27 persones per la presumpta desviació de 41 milions d’euros en comissions il·lícites d’un contracte amb el Govern d’Angola obtingut per la Unió Temporal d’Empreses (UTE) Defex-Cueto, el juny del 2008.
A la interlocutòria de transformació de diligències prèvies en procediment abreujat, equivalent al processament, el jutge veu indicis per jutjar 27 imputats i tres societats com a persones jurídiques: Defex, Comercial Cueto 92 i Global Reach.
De la Mata els atribueix els delictes de corrupció en transaccions internacionals, contra la Hisenda Pública, apropiació indeguda, malversació, blanqueig, falsedat i delicte d’organització i grup criminal.
- Va visitar Salamanca, Valladolid, Lleó i Galícia L’estiu del Papa per Espanya a bord d’una furgoneta: així va recórrer Prevost Espanya amb una tenda de campanya
- Oriol Pujol inicia un nou projecte empresarial
- Protecció al consumidor El Govern espanyol endureix l’atac contra les conegudes com a trucades ‘spam’
- Apunt ‘Ajo y agua’
- Urbanisme L’avinguda de Roma renaixerà el 2027 com a bulevard per passejar