'El vot de la teva vida', lema de Junts pel Sí
Romeva té previst participar només en el debat de TV3
La campanya costarà 3,7 milions d'euros
Els caps de campanya de la candidatura Junts pel Sí han presentat avui el lema, en català i castellà, 'El vot de la teva vida', que protagonitzarà la campanya de la llista independentista. En un acte a Barcelona, Francesc Homs, el dirigent d'ERC Lluís Salvadó i Oriol Solé han explicat aquest lema. "Ens hi juguem la prosperitat de tots, aquesta perspectiva del vot de la teva vida, aquesta interpel·lació no només és en relació amb la història i els fets recents, sinó pel que volem conquistar en termes de futur", ha argumentat Homs sobre el missatge, juntament amb l'apel·lació a convertir el 27-S en un referèndum.
Romeva i els debats
Notícies relacionadesD'altra banda, el cap de cartell, Raül Romeva, té previst només participar en un dels debats que diversos mitjans de comunicació han organitzat per a la campanya electoral. Serà el debat de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), de TV3 i Catalunya Ràdio. "Hi haurà, com s'ha fet sempre, un debat als mitjans públics catalans de tots els cap de llista de la circumscripció de Barcelona, i si hi ha altres ofertes ja s'estudiaran. Junts pel Sí té voluntat d'estar en tots els debats que s'organitzin, i si es fan coses que mai s'han fet estudiarem totes les propostes amb la voluntat d'estar en tots els debats per part de la gent de Junts pel Sí, que és una candidatura molt plural i amb gent de tots els àmbits". "Hem gestionat les agendes de Raül Romeva de forma molt intensa, i cada vegada que un mitjà ens demana un debat, tenim un problema de desmuntar compromisos previs preexistents", ha argumentat Lluís Salvadó. "Hem trobat una gran petició de debats que ens destrossa el calendari que teníem previst, i cada vegada que ens cau una proposta de debat ens genera una tensió importantíssima d'agenda", ha afegit, subratllant que la candidatura "no bascula sobre una persona, intentarem gestionar agendes".
Respecte al cost de la campanya electoral, que serà de 3,7 milions d'euros, el 90% es finançarà amb les subvencions dels partits, CDC i ERC, en funció dels resultats electorals, i la resta mitjançant un crèdit sol·licitat a una entitat financera. "La campanya acull més voluntats i costa menys diners", ha subratllat Homs. El 'mailing', pel qual cada un dels dos partits rep una aportació, permet un estalvi considerable, ja que òbviament en aquesta ocasió serà un únic enviament.
-
- Salut pública Els metges avisen de l’expansió de la tinya entre els joves
- Al metatars Què és el neuroma de Morton, la malaltia que pateix Letizia: símptomes i causes
- MEDI AMBIENT La Guàrdia Civil ratifica que les dades de la incineradora del Besòs són "incoherents"
- El Madrid sobreviu a una tortura
- Menús del dia Menja per menys de 9 euros a Barcelona
- Resultats Bankinter va guanyar 201 milions d’euros fins al març, un 9% més
- Morositat Les pimes volen accelerar la normativa europea contra la morositat
- Sector financer El Banc d’Espanya no suavitzarà la concessió de crèdit "en cap cas"
- Frau fiscal La Hisenda catalana fa aflorar 12 milions per 27 canvis ficticis de domicili