Nou servei de videotrucada

L’Ajuntament de Parets potencia la tramitació electrònica per atendre la ciutadania

Les persones interessades en aquesta atenció hauran de demanar cita prèvia per la videotrucada al mateix enllaç de la cita prèvia presencial

L’Ajuntament de Parets potencia la tramitació electrònica per atendre la ciutadania
1
Es llegeix en minuts
El Periódico

L’Ajuntament de Parets (Vallès Oriental) ha començat a oferir un nou servei de videotrucada per atendre la ciutadania. Així ho ha decidit l’equip de govern per implementar diferents mesures i accions «en benefici de les paretanes i paretans.

Tant el nou servei de videotrucada de l’Oficina d’Atenció Ciutadana com la campanya de potenciació de la tramitació electrònica, s’han iniciat aquest dijous, 1 de desembre. Per poder fer ús del servei de videotrucada, serà necessari demanar cita prèvia, tal com s’està fent actualment la cita prèvia presencial.

L’atenció amb el sistema per videotrucada estarà disponible dos dies a la setmana, cada dimarts i dijous, en horari de 10 a 13 h. Es preveu l’augment de disponibilitat de dies segons la demanda del servei. Les persones interessades en aquesta atenció hauran de demanar cita prèvia per la videotrucada al mateix enllaç de la cita prèvia presencial.

Notícies relacionades

Amb aquest nou servei, l’OAC disposa de quatre mètodes de contacte: l’atenció presencial amb cita prèvia, l’atenció a l’oficina sense cita, la tramitació electrònica i l’atenció per videotrucada. En la línia de facilitar l’accés al ciutadà, l’ajuntament va obrir fa uns mesos una nova oficina d’atenció ciutadana a la zona IVECO i, actualment, el municipi disposa de dues oficines on poder dirigir-se.

Més notícies de Parets a l’edició local d’EL PERIÓDICO