Llibres
Pedro Almodóvar publicarà la seva primera novel·la, «El hombre que solo escribía en los aviones», a l’octubre
L’obra literària narra la història de Flavio Guijarro, un home que descobreix tardanament la seva vocació per l’escriptura en un viatge aeri
El cineasta Pedro Almodóvar publicarà la seva primera novel·la «El hombre que solo escribía en los aviones» (Reservoir Books) el 29 d’octubre, cosa que suposa la seva segona incursió en la literatura després del llibre de relats que va publicar el 2023 «El último sueño» (2023).
Segons detalla l’editorial aquest dimarts, «El hombre que solo escribía en los aviones» té com a protagonista Flavio Guijarro, un home que ha passat mitja vida reinventant-se. Ha tingut desenes d’aficions, però poques vegades han culminat en una professió; la d’actor és la que ha aconseguit cultivar amb més o menys fortuna.
En un viatge de promoció, tanmateix, a deu mil metres d’altura, descobreix tardanament una nova vocació: l’escriptura i des d’aquell moment es dedicarà a combatre els seus bloquejos creatius i a perseguir aquell somni… que irremeiablement se li escapa de les mans quan s’acosta el moment de posar el punt final, indiquen des de l’editorial.
Notícies relacionadesEs tracta d’una narració que s’endinsa —continua— «en una selva d’experiències i lectures, de trames inventades i d’idees prestades, que al seu torn serveixen de fonament a una obra sorprenent, llibresca i molt apassionada».
Pedro Almodóvar va presentar la seva última pel·lícula «Amarga Navidad» al Festival de Cannes, on va acudir amb tot l’equip del film.
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora de la situació a l’Orient Mitjà
- PAU 2026 «El primer examen de la selectivitat ha estat un regal»: els alumnes passen dels nervis a l’alleujament en l’arrencada de les PAU
- 2026: ANY GAUDÍ El Gaudí més desconegut
- PAU 2026 Un primer examen de Castellà «molt ‘chill’» destensa la primera jornada de la selectivitat a Catalunya
- Al minut Guerra Ucraïna-Rússia, en directe, última hora del conflicte
