Famosos

Fox compra el portal TMZ per 50 milions

  • La publicació va donar exclusives com les morts de Michael Jackson o Kobe Bryant

tmzok

tmzok

1
Es llegeix en minuts

La companyia de notícies nord-americana Fox ha comprat la plataforma sensacionalista sobre celebritats de Hollywood TMZ en un intent per estendre el seu negoci als mitjans digitals, va informar l’empresa aquest dilluns.

Malgrat que el preu de la venda no es va fer públic, fonts familiaritzades amb la transacció van assegurar a mitjans especialitzats que l’operació es va tancar en uns 50 milions de dòlars.

Així, Fox Corp. va adquirir el mitjà TMZ del seu anterior propietari, la unitat WarnerMedia de la companyia de telecomunicacions AT&T.

Aquest pacte farà que el tabloide, especialitzat en les celebritats de Hollywood i el món de l’espectacle en general, operi sota el paraigua de la xarxa de transmissió Fox.

A més dels seus llocs web, incloent pàgines com TooFab.com, TMZ també té un programa de televisió des del 2007 en què explica les xafarderies que són publicades en el seu mitjà de comunicació. Precisament, Fox va ser el soci de llançament d’aquest programa i continua transmetent-lo en l’actualitat.

Primícies des del 2005

Harvey Levin, fundador, president i editor gerent de TMZ, continuarà dirigint les operacions diàries del tabloide i haurà de passar informes a Rob Wade, president d’entreteniment alternatiu de Fox Entertainment. L’executiu va firmar a més un acord de diversos anys amb Fox com a part de la venda, d’acord amb el mitjà especialitzat ‘The Hollywood Reporter’.

Levin va fundar TMZ el 2005 i continua com editor gerent, donant primícies, informació d’última hora i rumors sobre Hollywood.

Notícies relacionades

La companyia va guanyar notorietat en el sector per les seves primícies, que van incloure ser el primer mitjà de comunicació a informar de les morts de Michael Jackson, Prince i l’accident que li va costar la vida a Kobe Bryant, entre altres.

Sota la propietat de Fox, TMZ, que va crear una nova forma de periodisme sensacionalista per a l’era digital, serà propietat de Rupert Murdoch, que va redefinir el gènere a través de la propietat de diaris com ‘The New York Post’, ‘The Sun’ del Regne Unit i ‘The Daily Telegraph’ d’Austràlia.

Temes:

Internet