Videojocs

La consola Intellivision Amico posposa el seu llançament fins a la campanya de Nadal

La consola Intellivision Amico posposa el seu llançament fins a la campanya de Nadal
1
Es llegeix en minuts

Intellivision Entertainment ha anunciat un extens desplaçament en la data de llançament d’Intellivision Amico. Inicialment programada per a l’abril, la consola ara fixa la seva estrena per al 10 d’octubre de 2021, just a temps per a la temporada nadalenca. El dispositiu, que es comercialitzarà amb connexió HDMI, wifi i funcions en línia com taules de classificació, no prescindirà del seu peculiar controlador. Aquest inclourà giroscopi, acceleròmetre, vibració, micròfon i una pantalla tàctil de 3,5 polzades que es podrà connectar al seu torn amb fins a un màxim de 8 controladors alhora, mentre que una aplicació mòbil també podrà reproduir la majoria de les seves funcions.

Notícies relacionades

El fabricant al·lega motius derivats de la pandèmia mundial per justificar el retard en la comercialització del sistema, que promet 30 jocs (en format físic i digital) per al seu catàleg inicial. Dels quals, fins a 20 són títols exclusius d’Amico a Europa, com ‘Intellivision Skiing’, ‘Intellivision Farkle’, ¡‘Shark! i ‘Cornhole’, els quatre preinstal·lats. Tots els jocs seran en format 2D i comptaran amb textos de pantalla en anglès, francès, italià, alemany, espanyol, portuguès, polonès i holandès. A més dels títols d’estrena, també s’oferiran versions remasteritzades de clàssics per a Intellivision, Atari i iMagic, com, per exemple, ‘Moon Control’, ‘Burgertime’, ‘Lode Runner, ‘ToeJam & Earl’, ‘Spelunker’ i ‘Pong’.

«L’equip d’Intellivision està treballant molt durament per fer una cosa molt especial, estem desitjant que la gent pugui jugar amb Amico», explica Tommy Tallarico, CEO de l’empresa amb seu a Nuremberg. «No vam tenir opció després de la cancel·lació, a causa de la Covid-19, de la gira de premsa europea prevista el febrer, així com la cancel·lació de la gira pels centres comercials prevista el març a causa de la prolongació del tancament i la prohibició de viatjar. Per això ens hem coordinat amb Koch Media i hem planificat un llançament en la segona meitat de l’any».