CRÍTICA DE CINE
'La corazonada': un film policíac sense pulsacions
zentauroepp53552506 icult la corazonada200527195836
La primera pel·lícula argentina amb el segell Netflix és una preqüela de ‘Perdida’, adaptació de la novel·la ‘Cornelia’, escrita per Florencia Etcheves que era un encreuament entre ‘Millennium: Els homes que no estimaven les dones’ i ‘El secreto de sus ojos’, en clau de producte televisiu.
La nova proposta, també dirigida per Alejandro Montiel, recupera el personatge de Manuela Pelari, àlies ‘Pipa’ (la mediàtica Luisana Lopilato) en la seva etapa júnior en la divisió d’homicidis. Davant ella s’obriran dues investigacions paral·leles, la més important, descobrir si el seu cap, Francisco Juanez (Joaquín Furriel), és el responsable d’un assassinat que els seus companys policies intenten ocultar.
‘La corazonada’ (el protagonista té molta intuïció a l’hora de resoldre casos i, a més... pateix una malaltia cardíaca), es mou pels territoris del ‘thriller’ més convencional i mandrós, tot i que s’agraeix l’absència de cops d’efecte rebuscats o pretenciosos. Es conforma a ser un producte sense gaire entitat i que explota els seus recursos narratius i temàtics amb una eficàcia plana, entre aquests, la corrupció enquistada en el sistema, mentre la seva trama transcorre de manera mecànica i insubstancial.
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Desconeixement Cita ITV: compte al testimoni MIL del cotxe si es va matricular a partir del 2008
- Infal·lible El truc casolà per netejar les portes de fusta que ja està de moda
- Els interessos no ho són tot Aquesta és l’edat límit per demanar una hipoteca a Espanya: ¿Ho sabies?
- Alimentació Si veus això a les nous, llença-les immediatament