Fins a 2024

J.J. Abrams i WarnerMedia tanquen acord milionari per crear continguts

zentauroepp32187426 director jj abrams arrives at the european premiere of star 170912190334

zentauroepp32187426 director jj abrams arrives at the european premiere of star 170912190334 / PAUL HACKETT

1
Es llegeix en minuts

J.J. Abrams, el director de l’última entrega d’‘Star Wars’, va tancar un acord milionari amb el gegant WarnerMedia per qui la seva productora, Bad Robot, crearà contingut exclusiu per a televisió, cine, plataformes digitals i videojocs, han anunciat avui les empreses en un comunicat conjunt.

Bad Robot, la companyia d’Abrams i de la seva dona, Katie McGrath, és darrere d’èxits de l’entreteniment com les sèries‘Lost’, ‘Fringe’ i ‘Westworld’, i ha participat en el rellançament de franquícies clàssiques del cine com a ‘Star Trek’ i les últimes cintes d’‘Star Wars’.

El moviment empresarial era un dels més esperats a Hollywood, ja que la productora va despertar l’interès de gegants com Disney, Apple o Comcast i va arribar a valorar-se en 500 milions de dòlars (453 milions d’euros), segons mitjans especialitzats com The Hollywood Reporter i Variety.

Malgrat que no s’han revelat els detalls financers de la negociació, aquestes fonts van indicar que podrien haver sigut més baixos, entorn dels 250 milions (226 milions d’euros), però amb la possibilitat d’augmentar si s’arriba a certs objectius de rendiment.

D’aquesta forma, tot el conglomerat creatiu del matrimoni Abrams-McGrath quedarà sota el paraigua de WarnerMedia fins a l’any 2024, com a termini inicial.

«Estem extremadament entusiasmats per aquest potencial d’oferir històries i personatges notables i memorables a múltiples plataformes a audiències de tot el món», va assegurar el president de WarnerMedia, John Stankey.

Per a Stankey, «J.J., Katie i tot Bad Robot aporten una visió extraordinària, una forma de rodar exquisida i un lideratge exemplar en la indústria».

Molts dels nous continguts que es generaran després d’aquest acord completaran el catàleg d’HBO Max, la futura plataforma de continguts que prepara WarnerMedia i amb la qual espera competir contra Netflix i Disney +.

Notícies relacionades

HBO Max inclourà a l’oferta HBO, DC Entertainment, CNN, TNT, TBS, The CW, Cartoon Network, Adult Swim i Looney Tunes, entre d’altres.

Tampoc s’ha determinat si Abrams podrà dirigir llargmetratges per a estudis que no siguin Warner Bros. Pictures, tot i que previsiblement complirà els compromisos anteriors amb el seu antic soci Paramount i els treballs anunciats que tenen a veure amb la franquícia ‘Star Wars’, com l’imminent final de la saga Skywalker, ‘Star Wars: Episodio IX – El ascenso de Skywalker’.

Temes:

Cine