A la venda les entrades per al concert de final de gira d'Estopa

Les localitats per al concert del Palau Sant Jordi del 15 d'octubre del 2016 sortiran a la venda exclusivament a la web d'EL PERIÓDICO demà dimarts, 1 de desembre

Estopa presenta el vídeo ’Pastillas para dormir’. / periodico

2
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO / BARCELONA

Les entrades per al concert de final de gira d’Estopa, que se celebrarà el 15 d’octubre del 2016 al Palau Sant Jordi, estaran disponibles a partir de demà, 1 de desembre, en el servei de venda de localitats de la web d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA (entrades.elperiodico.cat). Durant les primeres 48 hores, aquest serà el punt de venda exclusiu per a l’espectacle amb què els germans Muñoz posaran punt final a la gira de presentació del seu nou disc, Rumba a lo desconocido.

Un dels primers concerts de la gira, iniciada el 20 de novembre a Màlaga després d’una primera etapa americana, va ser el de Barcelona, divendres passat, 27 de novembre. Una cita per a la qual es van esgotar ràpidament les localitats, sumant així un altre ple al recinte del Palau Sant Jordi, el setè en la carrera del duo de Cornellà des del primer, en un ja llunyà 2001.

L’espectacle amb què Estopa ha embolcallat les cançons de Rumba a lo desconocido és més sofisticat del que és habitual en les seves gires, amb desplegament de vídeos i llums, al·lusions al món dels ovnis i una rentadora gegant com a attrezzo. En el repertori que han mostrat fins ara han combinat les noves composicions, tots els seus clàssics i un set acústic a càrrec dels dos germans sense el suport de la banda que els acompanya als concerts.

Notícies relacionades

En una entrevista publicada en aquest diari dijous passat, David Muñoz reconeixia que actuar al Palau Sant Jordi, on es tornaran a trobar amb els seus nombrosos fans d’aquí un any, és «jugar a casa». «El Sant Jordi és el nostre Camp Nou», va afegir el músic de Cornellà.

RETORN A LES ARRELS / Al seu nou disc, els germans Muñoz han reivindicat les seves ganes de continuar explorant nous territoris a través de 12 cançons, quatre anys després de la publicació del seu anterior treball d’estudi. «Després de 2.0, el nostre disc amb un so més electrònic, hem tornat a les arrels», va declarar David a aquest diari quan va presentar l’àlbum, a principis d’octubre. En opinió de David, el més nou és l’última cançó, Sin sombrero. També marca el disc el to social de Gafas de rosa, encara que l’estiu passat el que va fer parlar més va ser el vídeo promocional del single Pastillas para dormir, dirigit per Mikel Urmeneta (Kukuxumusu) en el seu debut al darrere de la càmera. 

Temes:

Estopa Música