Anar al contingut

El Mobile World Festival es posposa al 2014

La mostra unirà música, xerrades, moda i, sobretot, experiències de connectivitat

El Mobile World Festival se celebrarà a finals d'estiu, però del 2014, per la dificultat, aquest any, de tancar agendes amb artistes d'envergadura. Es va tirar l'ham als Rolling Stones per a aquest 2013 (però no ha pogut ser). I no solament es va contactar amb aquesta banda. Hi ha hagut ofertes a molts artistes més, segons explica Andreu Castellano, cap de comunicació del Mobile World Capital Barcelona. "La idea és que el cap de setmana que aculli l'esdeveniment tingui un dia dedicat al pop, un altre a l'electrònica i l'últim, diumenge, a artistes o bandes 'mainstream'".

Castellano recorda que "naixerà un nou concepte de festival que uneix música, xerrades, moda [una edició renovada del Brandery] i tot el que està relacionat amb el món de l'art, des del punt de vista de la connectivitat. En la música, el mòbil cada vegada és més protagonista. I la mateixa Lady Gaga distribuirà el seu pròxim disc en aplicació d''app'. L'objectiu és provocar la interacció amb el públic". Tecnologia, pensament i cultura s'uniran per mostrar com les solucions mòbils canvien i milloren la vida de les persones, tal com expliquen a la seva web oficial.

Una activa 'M Town'

Barcelona es convertirà, sota l'epígraf de M Town, "en una ciutat amb experiències de connectivitat que serviran per explicar què estan fent les empreses al voltant del mòbil. I pel que fa a la part musical, no hem tancat encara acords amb artistes que, en realitat, no han estat confirmats. Però és clar és que no serà un festival típic, si no un xou molt experiencial".

Per la seva part, Adam Sedó, el director de premsa de la Fira de Barcelona, subratlla que es tracta d'"un projecte molt atractiu, en què la tecnologia i el coneixement, així com la música i la moda, són molt importants". Per això també vol recordar que el saló Brandery també evolucionarà per deixar de ser una fira de moda com la majoria i obrir-se totalment al públic, perquè és el que sol·licitaven les marques".

0 Comentaris
cargando