CITA A CALELLA DE PALAFRUGELL
Miguel Bosé assalta Cap Roig amb el seu 'Papitwo'
El cantant va fer aixecar el públic dels seients en un concert apuntalat en els seus èxits

Miguel Bosé, al Festival de Cap Roig, aquest dimecres. /
Miguel Boséva oferir ahir a la nit alFestival de Cap Roig, davant una grades plenes, la tercera actuació de la gira'Papitwo', que va començar dijous passat a Marbella. Un espectacle que agafa el relleu del llarg i celebrat 'Papitour' (2007-2009) i que s'apuntala en els èxits del cantant, inclosos els de la seva primera etapa discogràfica, com 'Creo en ti', 'Linda' i 'Te amaré', recuperats juntament amb peces de factura menys remota, com 'Mirarte' (que va obrir el concert), 'Sol forastero' i 'Nada particular'.
Bosé va actuar en un escenari nu, amb els instrumentistes desplaçats als laterals, acompanyat de tres coristes i emmarcat en una enorme pantalla de vídeo. Un xou de dues hores i quart, amb gags audiovisuals i un llarg bloc acústic, i que, a la recta final, va fer aixecar el públic dels seients amb les populars 'Sevilla', 'Bambú' i 'Amante bandido'. El nou disc, 'Papitwo', ambèxits iduets, sortirà a la venda el 4 de setembre, i la gira passarà el 27 d'aquest mes pel Palau Sant Jordi.
- Va visitar Salamanca, Valladolid, Lleó i Galícia L’estiu del Papa per Espanya a bord d’una furgoneta: així va recórrer Prevost Espanya amb una tenda de campanya
- Oriol Pujol inicia un nou projecte empresarial
- Protecció al consumidor El Govern espanyol endureix l’atac contra les conegudes com a trucades ‘spam’
- Apunt ‘Ajo y agua’
- Urbanisme L’avinguda de Roma renaixerà el 2027 com a bulevard per passejar