Repsol i Honda prolonguen el seu acord fins al 2018

La companyia espanyola allarga la seva col·laboració amb la fàbrica japonesa el mateix temps, dos anys, que Marc Márquez i Dani Pedrosa

eprozas36545109 deportes honda repsol marc marquez  tetsuhiro kuwata  bego a161207140201

eprozas36545109 deportes honda repsol marc marquez tetsuhiro kuwata bego a161207140201

1
Es llegeix en minuts
Emilio Pérez de Rozas
Emilio Pérez de Rozas

Periodista

ver +

La companyia Repsol Honda Racing Corporation (HRC), el departament de competició de la firma japonesa, ha prolongat el seu contracte de patrocini fins al desembre del 2018, cosa que significa allargar, una temporada més, l’acord que ja existia. D’aquesta manera, l’aliança entre la companyia energètica espanyola i el fabricant de vehicles japonès, que es va iniciar el 1995 i atresora 12 campionats del món de pilots, arribarà a les 25 temporades de durada. Repsol es manté unida a Honda durant el mateix període que els seus dos pilots estrelles, els catalans Marc Márquez, actual tricampió de MotoGP, i Dani Pedrosa, ja que tots dos han renovat aquest any fins al desembre del 2018.

Notícies relacionades

Begoña Elices, directora general de Comunicació i de Presidència de Repsol, i Tetsuhiro Kuwata, director general manager Race Operations de HRC, van firmar l’extensió de l’acord. Els dos gegants van iniciar el seu camí el febrer del 1995, una relació de confiança basada en el desenvolupament tecnològic que ha propiciat una combinació perfecta entre pilot, moto, gasolina i lubricant. Més de dues dècades en què l’equip Repsol Honda ha aconseguit 12 títols individuals, 151 victòries i 392 podis en 500cc i MotoGP. A més a més, s’ha proclamat campió per equips en set ocasions des que es va crear aquest guardó el 2002.

La unió de Repsol i Honda va més enllà del patrocini esportiu i es concreta en una estreta relació entre els laboratoris d’Honda a Saitama (Japó) i el Centre de Tecnologia Repsol, que es troba a Móstoles. Als anys 90, la col·laboració va començar amb el desenvolupament de motors i gasolines de dos temps, per després assumir el desafiament de desenvolupar els millors propulsors i combustibles de quatre temps del món, que van fer arribar a dalt de tot pilots com Mick Doohan, Àlex Crivillé, Valentino Rossi, Nicky Hayden, Casey Stoner, Dani Pedrosa i Marc Márquez, el tricampió més jove de la història.