La comunicació és unidireccional

Mollet posa en marxa un nou canal d’informació per als veïns a través de WhatsApp

  • El servei, que és gratuït, es posa en marxa a partir d’aquest 15 de desembre

Mollet posa en marxa un nou canal d’informació per als veïns a través de WhatsApp
1
Es llegeix en minuts
El Periódico

L’Ajuntament de Mollet del Vallès (Vallès Oriental) posa en marxa un nou canal d’informació per als veïns del municipi a través de WhatsApp, directa al telèfon i sense cost. L’objectiu d’aquesta iniciativa és oferir la informació municipal més destacada del dia als molletencs, directa al mòbil. El servei, que és gratuït, es posa en marxa a partir d’aquest 15 de desembre.

Les persones interessades a rebre informació per WhatsApp només han d’enviar la paraula ‘ALTA’ al telèfon 680.843.721 i guardar el número a la llista de contactes. Un cop enviat el missatge ‘ALTA’, la persona rebrà un missatge de confirmació i, un cop guardi el número a la llista de contactes, ja començarà a rebre la informació municipal. En cas de no fer-ho, WhatsApp tractarà els missatges com spam i no arribaran al destinatari.

Així, si la persona volgués donar-se de baixa, només haurà d’enviar la paraula ‘BAIXA’ al mateix número de telèfon.

Comunicació unidireccional

La comunicació és unidireccional i, per tant, no es generaran converses ni s’atendran trucades, consultes o queixes. Els missatges en cap cas s’han de contestar, ja que només s’ofereix un servei d’informació.

Notícies relacionades

Els missatges s’enviaran normalment un cop al dia, principalment de dilluns a divendres. En cas que hi hagi alguna incidència o avís remarcable, també es farà arribar la informació corresponent per aquest canal.

Més notícies de Mollet a l’edició local d’EL PERIÓDICO