GERMANS TELEVISIUS

Drew i Jonathan Scott: rics, famosos i... amb els 40 fets

Els cèlebres bessons de la tele 'immobiliària', que compleixen anys aquesta setmana, han aixecat un imperi multimilionari des de zero.

zentauroepp42962558 mas periodico hermanos scott180418123227

zentauroepp42962558 mas periodico hermanos scott180418123227

3
Es llegeix en minuts
Noelia Sastre

Quan dissabte que ve, quan  els bessons Drew i Jonathan Scott compleixin 40 anys, entraran en la nova dècada havent assolit de sobres el somni de molts: l’èxit. Per a qui no els conegui, aquests germans de Vancouver (el primer, agent immobiliari; el segon, contractista) presenten cinc populars programes de televisió (que a Espanya es poden veure a través de Canal Decasa o Divinity), firmen llibres, recorren els Estats Units explicant la seva història a milers de fans, van fundar una productora independent el 2002 que el 2013 va canviar el focus del cine a la televisió i les plataformes digitals, tenen una app, una col·lecció de mobles i decoració, recapten fons per a causes benèfiques... 

També hi inclouen els seus pares (d’origen escocès) i el seu germà gran JD (resident a Las Vegas, igual que els bessons fins fa uns mesos, i presentador d’una sèrie sobre parcs d’atraccions americans) en aquesta vida d’espectacle catòdic en què (gairebé) tot és públic. Drew es casarà al maig a Itàlia amb la seva nòvia Linda Phan, directora creativa de Scott Brothers Entertainment i protagonista del reality que mostra la rehabilitació de la seva nova casa a Los Angeles, on pensen «formar una família molt aviat». Jonathan acaba d’anunciar a Instagram la seva ruptura amb Jacinta Kuznetsov, productora a l’empresa familiar. I tot per l’estil. Pura marca. Abonats a People o US Weekly, aquests dos nois alts i esportistes, cinturó negre de karate, mai falten a les llistes anuals de les revistes del cor (els homes més sexis, els noms de moda, els més interessants). 

Comprar i reformar

A través dels seus programes han ajudat les parelles a trobar, comprar i remodelar la casa dels seus somnis, d’assessorament per vendre i després comprar, de competir redecorant dues vivendes alhora. I el que expliquen a les seves  memòries recents és que, igual que tohom, han patit, incloent-hi un divorci (Jonathan) o quedant-se sense un ral quan van intentar perseguir la seva autèntica vocació. «Feia temps que ja estàvem en el sector immobiliari, però trobava a faltar la meva auatèntica passió:  actuar. Me’n vaig anar a Vancouver i vaig invertir molts diners en classes. Al final aquesta experiència ens va ajudar a crear la xarxa per a les nostres primeres audicions i així vam acabar fent televisió», explicava Drew a People fa uns mesos. «Jo sempre vaig voler ser mag. Vaig construir un tràiler per actuar, però em van enganyar, em van robar, ho vaig perdre tot i em vaig sentir absolutament estúpid. Llavors em vaig adonar que una decisió absurda et pot fer vulnerable. Ara estem molt pendents de les nostres finances», confessa Jonathan. 

Notícies relacionades

 

ls bessons han contruït un imperi multimilionari des de zero. «Sempre hem seguit el consell del nostre pare: quan us diguin que una cosa no es pot fer, trobeu cinc maneres per fer-la», apunten, insistint en la seva precocitat per als negocis. Criats en un ranxo, als 7 anys van muntar el seu primer negoci: una empresa japonesa va comprar per 15.000 dòlars els penjadors forrats de tela que ells mateixos havien creat. Als 10 ja treballaven fent de pallassos en festes d’aniversari. Als 18 van comprar la seva primera casa i la van reformar per vendre-la. Amb el que en van guanyar van provar sort en l’actuació. I encara que Drew va fer un paper petit a la sèrie Smallville i Jonathan va participar a Expediente X,  és l’únic que se’ls ha resistit. «Sempre estaven inventant, fent coses», recorda la mare d’aquests magnats de l’entreteniment i les reformes que s’atreveixen fins i tot amb la música: el 2015 van llançar dos singles amb milions de visites a Youtube.