TECNOLOGIA

Netipbox obre oficina als EUA per ampliar mercats

La companyia desenvolupa solucions de senyalització digital per a tota mena de comerços

zentauroepp48305300 economia 24 05 2019  toni vi als   ceo   cofounder   de gris190527184937

zentauroepp48305300 economia 24 05 2019 toni vi als ceo cofounder de gris190527184937

1
Es llegeix en minuts
Josep M. Berengueras
Josep M. Berengueras

Periodista

ver +

Anar a un establiment comercial (supermercat, restaurant, botiga de mobles, cine...) i, mentre s’espera, fixar-se en les pantalles, que reprodueixen anuncis. Aquest és el segment de negoci en el qual s’ha especialitzatNetipbox Technologies, companyia amb seu al’Hospitalet de Llobregatque desenvolupa solucions de senyalització digital per a tota mena d’establiments. La firma acaba d’obrir una seu a Miami per expandir el seu negoci, i prepara per a l’any que ve un producteall in one amb què revolucionarà el mercat.

Netipbox va néixer el 2006 de la mà deToni Viñals(conseller delegat), Xavier VisaiJavi Creus. «Vam començar amb tasques de consultoria, però ens vam adonar a poc a poc que la cartelleria digital era considerada un element tecnològic que manejava l’expert en tecnologia de les empreses i no el personal de màrqueting», explica Viñals.

Van decidir dissenyar la seva pròpia solució tecnològica de fàcil ús. Així, actualment el seu negoci es divideix en dues parts: d’una banda, Nbox, un ‘hardware’ creat per ells que funciona a qualsevol pantalla (professional o TVconvencional) i la converteix en una solució de cartelleria digital. De l’altra, Nsign.tv, una plataforma al núvol que permet controlar i sincronitzar tots els productes de cartelleria, crear videowalls, programar-los... «En el futur, hi haurà integració amb altres sensors perquè, per exemple, les botigues puguin oferir ofertes segons el temps».

Notícies relacionades

La firma compta amb clients comIkea, Coca-Cola, Filmax, Areas, Domino’s Pizza, hospitals Vithas, Port Aventura... Amb presència a 20 països, les seves solucions són presents ja a més de 6.000 pantalles. «L’any que ve llançarem un producte all in one, és a dir, una pantalla que ja tindrà el nostre software preinstal·lat de molt fàcil instal·lació», avanza.

La firma ocupa 25 persones i va facturar 2,3 milions el 2018. «Aquest any creixerem al voltant del 30%», conclou.