Les llaunes de Coca-Cola Light es vesteixen de Marc Jacobs

El dissenyador proposa una col·lecció en què es rendeix homenatge a l'emancipació femenina a través dels anys 80, 90 i 2000

Els tres models de la llauna de Coca-Cola Ligth dissenyats per Marc Jacobs.

Els tres models de la llauna de Coca-Cola Ligth dissenyats per Marc Jacobs. / COCA-COLA

1
Es llegeix en minuts

Marc Jacobs, que fa uns mesos va ser nomenat director creatiu de Coca-Cola Light, ha creat tres dissenys per a la col·lecció 'So Fashion' composta per tres llaunes de Coca-Cola Light vestides pel famós dissenyador i que es comercialitzen des de finals de juny fins a l'agost.

L'actual director creatiu de Louis Vuitton aporta un toc atrevit a les llaunes que estan inspirades en les tres últimes dècades de la moda. El disseny d'aquesta col·lecció rendeix homenatge a la creixent emancipació de les dones a través dels anys 80, 90 i 2000, tot amanit amb un toc de fantasia, fidel a l'estil transgressor del creador.

El modista novaiorquès ha afirmat que se sent "privilegiat per ser el nou director creatiu de Coca-Cola Light" i tenir "l'oportunitat" de posar en aquesta campanya: "Coca-Cola light és una icona i jo adoro les icones", assegura.

Notícies relacionades

Amb anterioritat, dissenyadors de moda internacionals de la talla de Karl Lagerfeld, Manolo Blahnik, Roberto Cavalli i Nathalie Rykie, van plasmar el seu segell més representatiu en la beguda baixa en calories.

Jacobs ha protagonitzat a més per a la marca dos divertits anuncis que contextualitzen els seus dissenys: 'Marc Jacobs Photo Booth Break' i 'Marc Jacob Three Decades Film', on el creador proposa una estètica moderna a la interpretació, amb un humor desenfadat.