agressió laboral

Agredeixen una empleada del SER a Madrid després de multar-los per aparcar malament

Diversos individus van colpejar la víctima a la cara i al cap i li van produir un traumatisme facial

GRAF001. MADRID, 13/10/2017.- Detalle del mensaje que puede leerse en un parquímetro de la capital que indica la prohibición de estacionamiento. El Ayuntamiento de Madrid mantiene hoy las restricciones de tráfico al activar ayer el ’escenario 2’ del protocolo contra la contaminación, que implica que los coches de no residentes no podrán aparcar en la zona del Servicio de Estacionamiento Regulado (SER) entre las 09:00 y las 21:00 horas. Además, la velocidad de circulación continúa limitada a 70 kilómetros por hora en el interior de la M-30 y en las vías de acceso a la ciudad en ambos sentidos. EFE/ Zipi

GRAF001. MADRID, 13/10/2017.- Detalle del mensaje que puede leerse en un parquímetro de la capital que indica la prohibición de estacionamiento. El Ayuntamiento de Madrid mantiene hoy las restricciones de tráfico al activar ayer el ’escenario 2’ del protocolo contra la contaminación, que implica que los coches de no residentes no podrán aparcar en la zona del Servicio de Estacionamiento Regulado (SER) entre las 09:00 y las 21:00 horas. Además, la velocidad de circulación continúa limitada a 70 kilómetros por hora en el interior de la M-30 y en las vías de acceso a la ciudad en ambos sentidos. EFE/ Zipi / ZIPI (EFE)

1
Es llegeix en minuts
El Periódico / Agencias

Una treballadora del Servei d’Estacionament Regulat (SER) va ser agredida per diverses persones dimecres passat al districte madrileny de Chamberí. L’agressió es va produir després de multar-los per mal aparcament. L’agressió va tenir lloc minuts abans de les 15 hores del dia 16 a l’altura del número 58 del carrer Maudes, a prop de la confluència amb Alonso Cano. La dona va ser acorralada per algunes persones i colpejada a la cara i al cap.

Notícies relacionades

Fins allà hi va acudir una ambulància del Samur-Protecció Civil, que va comprovar que la víctima tenia un traumatisme facial, per la qual cosa va ser traslladada a la seva mútua sanitària. El seu estat de salut no era greu, ha informat una portaveu d’Emergències Madrid.

Segons han detallat avui el diari ‘El Mundo’, l’Ajuntament de Madrid ha denunciat el cas després d’enviar el comunicat mèdic i testimonis del succés han identificat els agressors.