Polèmica a internet

Sorpresa a Twitter: Benetton comercialitza un «hijab unisex»

  • L’últim producte de la marca ha causat enrenou a internet per la seva qualificació d’«unisex»

Sorpresa a Twitter: Benetton comercialitza un «hijab unisex»

El Periódico

1
Es llegeix en minuts

Costa imaginar un home amb hijab. La marca de roba Benetton ha decidit comercialitzar-lo així, com a unisex, i ha causat una forta polèmica a Twitter. Aquesta peça, típicament femenina, ha sigut utilitzada per moltes feministes per denunciar l’opressió a què són sotmeses les dones musulmanes i, ara, aquesta marca de roba ha decidit posar-la a la venda sota el qualificatiu d’‘unisex’.

Els internautes han criticat molt aquesta decisió, perquè consideren que aquesta estratègia de màrqueting no és més que un emblanquiment de la imatge d’una peça que tradicionalment només s’ha imposat a les dones.

Peça femenina

«Més humiliació no és possible en aquest anunci d’un suposat hijab unisex. Una peça que no oprimeix els homes, però sí que s’ha imposat a milions de dones i nenes», diu Ebbaba Hameida a Twitter.

Notícies relacionades

«No tenen vergonya. A més, la mida és clarament per a una dona, el model no pot ni treure la barbeta. El que passa és que intenten blanquejar aquesta peça misògina i els ha sortit fatal», assegura un altre usuari. La polèmica està servida.

«Doncs res, ja tot s’hi val. Un bon boicot hauria de caure-li perquè deixessin de fer el ximple», assegura un altre usuari.

Temes:

Twitter