INCERTESA A LONDRES

Campanya perquè els ciutadans es preparin per a un 'brexit' dur

Amb el lema «'Get ready for brexit'» («Prepara't per al 'brexit'»), el projecte publicitari de Johnson podria costar fins a 110 milions d'euros

a

a

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

El Govern britànic ha posat en marxa la campanya informativa amb el lema “‘Get ready for brexit’” (“Prepara’t per al ‘brexit’”). La campanya va començar diumenge declarant que el Regne Unit se n’aniria de la Unió Europea (UE) el 31 d’octubre.

Notícies relacionades

La iniciativa, ‘online’ però també en cartells a tot el Regne Unit, està dirigida a individus i empreses, tant britànics com ciutadans de la UE, que es podrien veure afectades en cas d’un 'brexit' sense acord. Atès que la data límit s’acosta ràpidament –falten menys de 60 dies– s’ha instat les persones a visitar una nova pàgina web oficial perquè puguin respondre preguntes i rebre consells sobre el que han de fer per preparar-se.

Boris Johnson i l’autobús de la campanyia Vote Leave el 2016 / Reuters

No és la primera vegada que Boris Johnson utilitza mètodes publicitaris com aquests, ja que el 2016 va fer campanya pel referèndum amb l’inoblidable autobús vermell i prometia invertir 385 milions en l’estat de benestar en lloc de la UE.  Igual com aquesta costosa campanya, es diu que l’últim esforç publicitari podria costar fins a 110 milions d’euros, segons informa la BBC.