Dos detinguts més en relació amb l'assassinat del soldat a Londres

Els dos nous arrestats, la identitat dels quals no ha estat feta pública, estan sent interrogats en una comissaria com a sospitosos de conspirar per cometre el crim

Diverses persones, al lloc on dos homes van matar a punyalades un soldat a Londres, aquest dijous.

Diverses persones, al lloc on dos homes van matar a punyalades un soldat a Londres, aquest dijous. / FACUNDO ARRIZABALAGA (EFE)

1
Es llegeix en minuts

Quatre persones, incloses els dos suposats agressors, han estat detingudes en relació amb l'assassinat aquest dimecres d'un soldat al mig del carrer a Londres, segons ha informat Scotland Yard.

A més dels dos atacants, de 22 i 28 anys, que estan hospitalitzats perquè van resultar ferits aquest dimecres, han estat arrestats un home i una dona, tots dos de 29 anys.

Els dos nous detinguts, la identitat dels quals no ha estat facilitada, estan sent interrogats en una comissaria al sud de Londres com a sospitosos de conspirar per cometre un assassinat, segons ha informat la Policia Metropolitana londinenca.

Hospitalitzats

Per la seva part, els agressors, de 22 i 28 anys, també han estat arrestats i es troben ingressats en diferents hospitals en condició estable, sense que corri risc la seva vida.

Es tracta de dos suposats islamistes radicals, segons sembla de nacionalitat britànica, que aquest dimecres van matar a cops de matxet al barri de Woolwich (sud de Londres) el militar Lee Rigby, de 25 anys.

Els dos atacants van ser ferits i detinguts poc després de l'agressió per agents de policia mentre que els arrestos d'aquest dijous han estat portats a terme pel Comando Antiterrorista de la Policia Metropolitana.

Relat als vianants

Els dos agressors van justificar l'atac al militar en nom de l'islam i, després d'assassinar-lo, van parlar amb diversos vianants i van relatar el que acabaven de fer.

Notícies relacionades

En un vídeo gravat per un transeünt, emès pel canal ITV, es pot veure un dels sospitosos parlant sense ocultar-se de la càmera, mostrant a les seves mans ensangonades un matxet i un ganivet.

L'home, de raça negra i accent britànic, crida que "l'única raó per la qual hem fet això és perquè hi ha musulmans morint cada dia" i que "aquest soldat britànic és ull per ull i dent per dent".