Ignasi Cavallé, CEO de Mediaclick

«Amb una bona estratègia és més fàcil aconseguir objectius»

Mediaclick és una de les primeres agències de Barcelona que van explorar el màrqueting digital

bbva-ignasi

bbva-ignasi

1
Es llegeix en minuts

-¿Per què és important per a una marca desenvolupar una estratègia de màrqueting digital?

-Si una marca necessita presència en l’entorn digital, abans de començar, és necessari dissenyar una estratègia clara. Aquesta definirà quins objectius busca, què li interessa comunicar, a qui ha de comunicar-ho i marcarà els canals a activar. Amb una estratègia ben definida serà més probable que pugui aconseguir els seus objectius, si no estarà anant a les palpentes i podrà perdre’s en la immensitat d’opcions.

-¿Quins aspectes es tracten en el màrqueting en línia?

-Des del màrqueting digital s’han de marcar tres grans aspectes a treballar per a una empresa. El primer element és la visibilitat, s’ha de fer que l’empresa sigui visible a internet. El segon punt és la conversió, és a dir, la venda o el contacte comercial; l’objectiu que busquem amb la nostra presència digital. Per, últim, si el model de negoci ho requereix, s’han de treballar estratègies de fidelització.

-¿En quins perfils d’empresa és especialment important?

-A qualsevol empresa li pot interessar tenir presència a internet, ja que qualsevol empresa necessita donar-se a conèixer i el canal digital és un canal potencialment molt interessant per a qualsevol model de negoci. Si bé és cert que aquelles empreses que comercialitzin els seus productes o serveis digitalment, a través d’una botiga ‘online’, per exemple, l’ús del màrqueting digital és imprescindible.

-¿En què es diferencia la seva agència

?-Actualment existeixen moltes opcions al mercat de grans professionals. L’important és trobar aquella agència que millor s’ajusti a les teves necessitats i recursos, amb la que et sents a gust i poder crear equip. Mediaclick és una de les primeres agències de màrqueting digital de Barcelona i el nostre valor afegit es troba en la nostra experiència, una clara orientació a client i al vessant estratègic, al qual donem moltíssima importància.

-¿Està ben adaptat BBVA a l’era digital?

Notícies relacionades

-BBVA fa temps que s’ha orientat a les necessitats de l’entorn digital, tant a través de les seves solucions digitals pròpies de la seva activitat, com en l’aposta pel recolzament a empreses amb una vinculació clara a l’àmbit digital.

 

Temes:

BBVA