Ansu Fati, entre els seus ambaixadors

‘Replayed’, la nova col·lecció càpsula de moda urbana del Barça inspirada en les bufandes del club

L’entitat blaugrana ha treballat amb la Fundació Ared, que recolza persones amb alt risc de vulnerabilitat perquè aconsegueixin una plena integració en la societat mitjançant formació i una feina digna

‘Replayed’, la nova col·lecció càpsula de moda urbana del Barça inspirada en les bufandes del club

FC BARCELONA

2
Es llegeix en minuts
Laura Estirado
Laura Estirado

Periodista

Especialista en Gent, Reialesa, Moda, Tendències, Estil y Xarxes

Ubicada/t a Barcelona

ver +

Durant la temporada 2019-2020, la irrupció de la pandèmia del coronavirus va portar primer a la suspensió dels esdeveniments esportius, i després a la celebració de partits a porta tancada. Una situació que va impedir als aficionats assistir a l’estadi amb una de les peces de roba més característiques d’aquestes cites, com són les bufandes, per animar el seu equip.

Al tornar a poc a poc a la normalitat, el Barça ha volgut donar una segona vida a aquestes peces que no van arribar a onejar mai a les grades i les ha reconvertit en els motius decoratius de la seva nova col·lecció càpsula, en una edició limitada de dessuadores ‘streetwear’ per a aquesta temporada.

Jugadors i ambaixadors

Per a aquest projecte el club ha col·laborat amb la Fundació Ared, que acompanya persones amb alt risc de vulnerabilitat, majoritàriament dones, per a la seva inclusió social i laboral. Així mateix, el Club ha comptat amb ambaixadors amb els jugadors del masculí i el femení, Ansu Fati, Gavi i Nico González, juntament amb Jana Fernández i Clàudia Pina.

‘Replayed’ presenta tres propostes diferents, en què les bufandes s’apliquen com una banda horitzontal. La primera proposa una dessuadora en tonalitat gris vigoré amb la bufanda sobre la cintura amb franges horitzontals blaugrana i el nom del FC Barcelona, que des del lateral arriba a cobrir part de l’esquena, i amb l’escut a l’altre costat.

La segona és en color gris antracita amb l’aplicació de la bufanda en color groc i les franges blaugrana al centre, amb l’escrit de ‘Barça’ a l’esquena i l’escut a la part frontal.

I la tercera és en to blau ‘navy’ i una bufanda en fons grana, la paraula ‘Barça’ brodada imitant una sanefa en la mateixa tonalitat de grana i l’escut també en un dels costats.

‘Upcycling’ local i responsable

Notícies relacionades

Per a la confecció de la nova càpsula, que s’emmarca dins del moviment ‘upcycling’, el Barça, a més d’una aposta per la producció local i responsable, ha unit forces amb la Fundació Ared, que acompanya a persones en situació de vulnerabilitat, majoritàriament dones que provenen de centres penitenciaris o serveis socials, per aconseguir-ne la plena integració social.

Així, la producció de la nova proposta de moda ‘streetwear’ ha anat a càrrec del taller de confecció de l’empresa d’inserció i Centre Especial de Treball i Confecció Ared, que contribueix a una societat més sostenible i responsable, donant una segona oportunitat a aquelles persones en situació de risc i exclusió social perquè es desenvolupin personalment i professionalment.

Club d’Estil de EL PERIÓDICO

Al Club d’Estil de EL PERIÓDICO ens agrada estar a la moda, ens interessa la moda i la bellesa i totes les tendències en estil de vida, decoració i regals. Aquí us explicarem què és l’última moda al carrer i també les xarxes socials, i us donarem trucs perquè no se us escapi res. És molt fàcil unir-se al club. Registreu-vos a Entre Tots i escriviu-nos, explicant les vostres inquietuds o compartint les vostres experiències.