Ramos-Rubio, l'imperi creix

El futbolista i la presentadora van compartir la notícia del naixement del seu quart fill amb una foto que va provocar una allau de mems

Les xarxes fan broma amb el nom 'd'emperador' triat per la parella per al nen

50022753 59

50022753 59 / Luca Bruno (AP)

5
Es llegeix en minuts
Mireya Roca

Després de molts interrogants, per fi ha nascut el quart fill de Sergio Ramos i Pilar Rubio havia arribat al món, que era un nen i que es deia Máximo Adriano. Tot just conèixer-se la notícia, les xarxes socials es van inundar de comentaris, felicitacions i mems.

«Immensament feliços de poder presentar-vos Máximo Adriano. Ha nascut a les 18.56 i ha pesat 3,270 kg. Gràcies per ser-hi sempre, Sergio Ramos. ¡T’estimo!», va escriure la madrilenya en una publicació en xarxes idèntica a la que va publicar el seu marit. El futbolista i la presentadora presentaven així el seu quart fill, que s’unirà als seus tres germans: Sergio Jr., Marco Alejandro.

«L’emperador Florentino Pérez»

El nom de Máximo no va deixar indiferents els usuaris i es va convertir en ‘trending topic’ a Twitter amb una allau d’enginyosos comentaris i mems.

Molts el van confondre amb el del gran gladiador, Màxim Dècim Meridi i d’altres simplement van fer broma amb el seu record. Alhora, el nom d’Adriano, que respon al gran emperador de l’imperi romà (117-138), també va suscitar infinitat de tuits.

Així mateix, hi va haver fans del jugador que fins i tot van citar el film ‘Gladiator’ (2000), protagonitzat per l’actor Russel Crowe, en el paper del gladiador Màxim Dècim Meridi, amb bromes inspirades en el Reial Madrid i el seu president, l’«emperador» Florentino Pérez.

 

 

— DespiertaMentes (@DespiertaMentes) July 27, 2020

 

 MÁXIMO ADRIANO.

Però, a més, les xarxes s’han fet ressò del fantàstic aspecte que va mostrar aquest diumenge Pilar Rubio, de 42 anys, després del part. La madrilenya va posar radiant per a les càmeres poc després d’haver donat a llum el seu quart fill, sense mostrar cap signe de fatiga.

De fet, la parella va compartir la notícia del naixement del seu quart nadó amb una foto en la qual tots dos apareixen a l’hospital, amb ella estirada a la llitera i el nadó a sobre del seu pit, mentre ell li fa un petó a la galta. La imatge va provocar una allau de mems pel rostre impol·lut de la televisiva, a qui li va donar temps de maquillar-se perfectament abans d’immortalitzar el feliç moment.

Invasió d’emojis

D’altra banda, nombrosos companys del defensa, com ara James, Modric i Carvajal no van tardar a donar-li l’enhorabona a través de les xarxes amb una invasió d’emojis. En l’Instagram de l’exmodel també ha rebut moltes felicitacions amb detalls curiosos, com el de Carmen Lomana: «Enhorabona a tots dos; el meu avi es deia Adriano».

La dona de Sergio Ramos va anunciar el gener passat que esperaven un altre fill i, des d’aleshores, ha esta ben activa en xarxes socials comentant el seu dia a dia de l’embaràs. Es pot recordar que fa uns dies, en la recta final del seu embaràs, va arrasar a Instagram amb una publicació que ja té més de 200.000 ‘m’agrada’, un sensual posat en biquini.

A més, la model va compartir durant aquests nou mesos una sèrie de vídeos en què assessorava i donava consells a altres mares de cara al part.

Una gran família amb múltiples negocis

Sense cap dubte, la família Ramos-Rubio s’ha convertit en una de les més mediàtiques i opulentes del panorama nacional. I és que, a mesura que augmenta la seva prole, els seus negocis van també ‘in crecendo’.

S’ha de tenir en compte que el capità del Reial Madrid ha diversificat la inversió dels seus beneficis com a jugador en múltiples negocis, que inclouen des del sector immobiliari fins a una eguassada. A més, fa al voltant d’un any, es va iniciar com a col·leccionista d’art juntament amb la seva dona.

Rubio, no es queda enrere, ja que ha sabut projectar la seva carrera al marge de la televisió. Els alts índexs d’audiència en el programa en què col·labora, ‘El hormiguero’ (Antena 3), l’han convertit en una destacada ‘influencer’ amb gairebé tres milions i mig de seguidors en el seu compte d’Instagram, un filó per a les marques de moda i bellesa.

La madrilenya mostra en el seu Instagram els seus estilismes amb diferents marques amb les quals col·labora i de les quals és imatge, com ara Peace & Chaos i la línia de sabates d’Almaenpena. Tots els seus ‘looks’ venen firmats per la seva estilista, Raquel Costa, i davant l’èxit que van aconseguir totes dues van decidir embarcar-se en una nova aventura empresarial.

Així que l’abril del 2019 Rubio Costa van crear Myshoplist by Pilar Rubio, un ‘e-commerce’ en el qual els seus seguidors poden comprar les mateixes peces que llueix la presentadora. Des de la pàgina web, pilarrubio.com, es pot adquirir la mateixa roba que llueix ella.

Notícies relacionades

Aquest estiu, Pilar Rubio ha llançat la seva primera col·lecció de bany amb la firma Selmark. A més de ser imatge de la campanya, fonts de la marca han afirmat que Rubio «ha participat en el procés de creació de cada model, dibuixant els esbossos, triant els colors i els teixits» dels refrescants dissenys.

 

Temes:

Sergio Ramos