POTENT COREOGRAFIA

Estrella Damm trenca amb les anelles de plàstic de les llaunes a la seva nova campanya

La cervesera utilitzarà un material biodegradable per potenciar el seu compromís amb el Mediterrani

54066457 60

54066457 60

2
Es llegeix en minuts

«A finals d’aquest mes de juliol, Estrella Damm començarà a substituir les anelles de plàstic de les seves llaunes per altres de cartró 100% biodegradable, i acabarà completament amb aquestes el mes de desembre que ve», sota aquesta iniciativa, la cervesera catalana dona a conèixer el seu clàssic i sempre esperat espot d’estiu. 

Enrere han quedat les formidables celebracions entre amics i les idíl·liques postes de sol per centrar-se en un espectacle visual que continua centrat en la importància de posar fre al canvi climàtic.

La nova campanya ‘Acte III – Compromís’, que ha sortit a la llum aquest dissabte, continua amb la iniciativa de l’estiu passat, amb l’objectiu de conscienciar la societat sobre la necessitat de protegir el mar Mediterrani.

Frenar l’emergència ecològica

La cinta representa, a través d’una potent coreografia interpretada per un total de 24 ballarins i ballarines de dansa moderna, com treballant de forma col·laborativa i amb un objectiu comú podem protegir el nostre planeta. Una crida al paper que exercim cadascun de nosaltres en el nostre dia a dia a través de petits gestos que poden frenar l’emergència ecològica a què està exposat el litoral mediterrani i els riscos que afecten la seva biodiversitat. Perquè segons la companyia: «Defensar la teva manera de viure és una manera molt bonica de viure». 

La nova proposta de la cervesera, ‘Compromís’ dona continuïtat al missatge que va engegar la marca a través de les seves anteriors campanyes ‘Ànima’ i ‘Amants’, que tenien per objectiu donar visibilitat a la problemàtica ambiental que pateix el Mediterrani i conscienciar així la societat sobre la necessitat urgent de protegir-lo, i que aquest any ha volgut reforçar el missatge amb el seu compromís d’eliminar les anelles de plàstic de totes les seves llaunes de cervesa.

Una continuïtat que també s’entreveu a través de la música que acompanya el tercer acte, escrita novament pel músic i actor Joan Dausà i interpretada, en aquesta ocasió per Magalí Sare, amb la tornada ‘Hi ha d'haver una altra manera de viure’ que exerceix de fil conductor. I com a les campanyes anteriors, ‘Acte III – Compromís’ és una idea original d’Oriol Villar, realitzada per Nacho Gayán.

Reduir l’ús de plàstic 

El 2019 la marca va posar en marxa un projecte pioner al sector cerveser per a l’eliminació de les anelles de plàstic presents als ‘packs’ de llaunes de cervesa. Una iniciativa que culminarà el 2020 i que suposarà la reducció de més de 260 tones de plàstic a l’any, l’equivalent a gairebé 89 milions d’unitats d’anelles de plàstic.

A més, en el seu compromís amb el medi ambient i a fi de continuar reduint l’ús de plàstics, Estrella Damm està treballant per substituir per cartró els plàstics decorats que emboliquen les llaunes, i que es compromet a eliminar el 2021.

Un compromís ferm amb el desenvolupament sostenible L’eliminació de les anelles de plàstic se suma a l’estratègia de sostenibilitat que desenvolupa Estrella Damm des de fa diversos anys per reduir el seu impacte ambiental a través de

Notícies relacionades

diferents iniciatives.

 

Temes:

Damm