Anar al contingut

SEGONS 'VARIETY'

Els controvertits consells de Gwyneth Paltrow tindran la seva sèrie a Netfilx

El gegant de l''streaming' llançarà a la tardor diversos documentals basats en Goop, la web de benestar de l'oscaritzada actriu

Laura Estirado

FILE - In this Oct. 29, 2015, file photo, Gwyneth Paltrow arrives at a gala in Los Angeles. In an announcement made Tuesday, Sept. 4, 2018, Paltrowâ¿¿s lifestyle company Goop has agreed to pay $145,000 in civil penalties over products including egg-shaped stones that are meant to be inserted into the vagina to improve health. (Photo by Jordan Strauss/Invision/AP, File)

FILE - In this Oct. 29, 2015, file photo, Gwyneth Paltrow arrives at a gala in Los Angeles. In an announcement made Tuesday, Sept. 4, 2018, Paltrowâ¿¿s lifestyle company Goop has agreed to pay $145,000 in civil penalties over products including egg-shaped stones that are meant to be inserted into the vagina to improve health. (Photo by Jordan Strauss/Invision/AP, File) / Jordan Strauss (Jordan Strauss/Invision/AP)

Goop, la web sobre estil de vida i benestar fundat fa una dècada per l’actriu Gwyneth Paltrow (46), entrarà a formar part del contingut original de Netflix amb una sèrie documental que s'estrenarà la tardor que ve i que s’afegirà a la gran quantitat de programació del gegant en ‘streaming’ centrada en bellesa, menjar, llibres... 

El gegant ‘online’ de Paltrow –va néixer com un simple butlletí setmanal i avui està valorat en 250 milions de dòlars, segons ‘The New York Times’– promou un exclusiu i ostentós estil de vida no exempt de polèmiques i fins i tot de multes per publicitat enganyosa. Una de les últimes, de 140.000 euros, per fer afirmacions sense base científica sobre els ous vaginals. Però també ha ocupat els titulars per les seves neteges de còlon amb cafè o els usos del verí de serp.

Encara no té títol, però, segons avança ‘Variety’, constarà de capítols de 30 minuts presentats pels mateixos editors de Goop, la directora de contingut, Elise Loehnen, i l’oscaritzada intèrpret. L’equip utilitzarà experts, metges i investigadors per analitzar els problemes relacionats amb el benestar físic i espiritual.

Darrere dels passos de Marie Kondo

Netflix busca així repetir l’èxit que li ha ofert la sèrie sobre la reina de l’ordre Marie Kondo

"Ens preguntàvem quina plataforma era millor i on era la nostra gent. Estan veient Netflix. Algunes de les millors estratègies, les grans històries que volem explicar requereixen una plataforma televisiva. Òbviament, no hi ha millor company per fer-ho", ha revelat Loehenen sobre l’acord aconseguit.

L’equip de contingut de Loehnen, de 20 persones, treballarà en la configuració de la sèrie amb Netflix. De fet, Loehnen i Paltrow ja preparen els primers capítols, que abordaran la salut mental, física i sexual amb la col·laboració d’experts i doctors. "Gwyneth és una persona altament visual i tàctil. La qualitat de tot el que produïm és molt important per a ella", ha explicat la col·laboradora de la protagonista d’‘Iron Man’, que també veurem en la pròxima d’‘Avengers:  Endgame’

"Ella sempre està buscant espai en blanc. Ja sigui desenvolupant productes físics o pensant en el contingut. Amb aquest programa, crec que Gwyneth està realment interessada en les oportunitats en què podem ser nosaltres mateixos i fer coses potencialment disruptives", ha explicat.

Més projectes d’expansió

Però, a més d’aquest projecte, Paltrow també ha firmat un acord amb Delta Airlines per promoure el ‘podcast’ de la marca Goop, i arribar a un públic potencial de 18 milions d’oients a bord dels seus 600 avions. Els ‘podcasts’ de Goop van ser dels més descarregats de la botiga d’iTunes el 2018.

Goop treballa també en altres ‘podcasts’ independents amb l’expert de bellesa Jean Godfrey-June, un programa de menjar presentat per un xef guardonat i un club de llibres de Goop amb crítiques i entrevistes dels autors.

Mentre duri la col·laboració amb Netflix, Goop ha anunciat que deixarà d’imprimir trimestralment la seva revista, si bé el projecte es reprendrà quan acabi la sèrie.

Cimera a Londres

L’imperi de Paltrow prepara per al mes de juny una cimera de benestar, In Goop Health, que se celebrarà a Londres. Inclourà xerrades, classes de preparació física i debats sobre medicaments alternatius. "Goop va néixer a Londres i sempre ha sigut la seva segona casa", ha dit Loehnen en una entrevista amb ‘Vogue’. "La gent hi està realment interessada i té molta curiositat pel benestar de Goop a Londres, i a Los Angeles", constata.

Ara amb Netflix, veurem si aquest interès és global.

Temes: Netflix