PER LA FUNDACIÓ DEL PRÍNCEP

Albert de Mònaco sopa amb Isabel Preysler i 200 convidats més a Madrid

GRA584. MADRID, 22/04/2016.- El rey Felipe VI (d) conversa con el Príncipe Alberto II de Mónaco al inicio del encuentro que han mantenido en el Palacio de la Zarzuela en Madrid, el príncipe monegasco se encuentra de visita para presentar su recién creada delegación en España de la Fundación Píncipe Alberto II de Mónaco, dedicada a promover el conocimiento y los proyectos relacionados con el desarrollo sostenible. EFE/Juan Carlos Hidalgo

GRA584. MADRID, 22/04/2016.- El rey Felipe VI (d) conversa con el Príncipe Alberto II de Mónaco al inicio del encuentro que han mantenido en el Palacio de la Zarzuela en Madrid, el príncipe monegasco se encuentra de visita para presentar su recién creada delegación en España de la Fundación Píncipe Alberto II de Mónaco, dedicada a promover el conocimiento y los proyectos relacionados con el desarrollo sostenible. EFE/Juan Carlos Hidalgo / Juan Carlos Hidalgo (efe)

1
Es llegeix en minuts

Albert de Mònaco va sopar divendres a La Quinta del Pardo amb 200 convidats amb motiu de la presentació de la delegació a Espanya de la Fundación Príncipe Alberto, que es dedica a fomentar la preservació del medi ambient. Isabel Preysler (sense el seu "inseparable" Mario Vargas Llosa), Paloma Segrelles, Beatriz de Orleans i Simoneta Gómez-Acebo han sigut alguns dels convidats al sopar. Hores abans, Albert s'ha reunit amb el rei Felip a La Zarzuela. 

El menú va ser preparat pel restaurant El Mentidero de la Villa i va constar de plats com salmorejo amb llagostins de Sanlúcar i 'carrilleras' ibèriques amb verduretes.