CAMPANYA ORIGINAL
Luis Tosar, venjador dels amants de la cervesa de doble malta
L'actor es posa a les ordres de Daniel Monzón en el nou espot de Voll-Damm, barreja de suspens i humor

fimedio33375642 gente luis tosar y voll damm doble o nada el ac160401135702
Luis Tosar és, potser, un dels millors 'dolents' del cine espanyol. Quan interpreta aquesta classe de personatges ('Celda 211', 'Mientras duermes', 'Te doy mis ojos'...) el broda. Deu ser la mirada, el gest o la veu greu, però el cert és que té facilitat per fer por, terror, pànic. Per això ha sigut elegit per protagonitzar la nova campanya de 'Voll-Damm, doble o res' amb l'anunci que s'acaba de llançar.
Dirigit una altra vegada per Daniel Monzón, amb qui ja va treballar a 'Celda 211' i 'El niño', l'espot, que en la seva versió llarga dura gairebé tres minuts, és una història de suspens amb un rerefons d'humor en què l'actor gallec dóna una lliçó al cambrer (encarnat per Luis Zahera -'Los lunes al sol', 'Alatriste', 'Celda 211'...) que li ha servit una cervesa que no és Voll-Damm. Una lliçó en el doble sentit de la paraula, ja que li explica com, per què i amb què està feta aquesta birra, i per què el pobre home acaba penjat cap per avall amb el cap a punt de ser submergit en una peixera amb piranyes davant el terror de la resta de clients del restaurant on hi ha Tosar, enfadadíssim per l'error que ha comès el cambrer.
CERVESA DE MARÇ
Notícies relacionadesEl dolent de Tosar explica en veu alta davant tota la clientela per què vol una Voll-Damm i no qualsevol altra cervesa que intenti imitar-la. I explica que mestres cervesers del segle XIX van descobrir que, quan arribava el bon temps, podien contrarestar les altes temperatures que afectaven la correcta fermentació del most amb el llevat afegint-hi el doble de malta a l'últim lot; el del mes de març. Així van néixer les 'märzenbier', l'origen de Voll-Damm, l'única cervesa que era capaç d'aguantar tot l'estiu en perfectes condicions de consum.
"No, amic, no totes les cerveses són iguals…", li diu Tosar amb veu greu al final d'un espot que té un substrat humorístic, ja que el seu personatge deixa anar els impulsos violents que suposadament tenen els consumidors de Voll-Damm quan els donen una altra cervesa similar. Una demostració del caràcter que Damm vol transmetre amb aquesta cervesa amb el doble de sabor, d'aroma, de color i de cos perquè porta el doble de malta.
- Va visitar Salamanca, Valladolid, Lleó i Galícia L’estiu del Papa per Espanya a bord d’una furgoneta: així va recórrer Prevost Espanya amb una tenda de campanya
- Oriol Pujol inicia un nou projecte empresarial
- Protecció al consumidor El Govern espanyol endureix l’atac contra les conegudes com a trucades ‘spam’
- Apunt ‘Ajo y agua’
- Urbanisme L’avinguda de Roma renaixerà el 2027 com a bulevard per passejar