CAMPANYA DE MODA
Karl Lagerfeld imagina un nou Louis Vuitton
Karl Lagerfeld imagina un nou Louis Vuitton_MEDIA_1
La firma de moda Louis Vuitton està revolucionada. El pròxim 7 de novembre a Nova York es presentarà la campanya The Icon and Iconoclasts, una actualització del monograma, la icona de la marca, compost per les inicials de Louis, el pare de George Vuitton, un homenatge que aquest li va rendir el 1896. La campanya ha estat ideada pel director creatiu de la casa, Nicolas Ghesquière, i la vicepresidenta, Delphine Arnault. Tots dos han reclutat els dissenyadors que han reinterpretat el símbol de la firma francesa. Els artistes són Karl Lagerfeld, Christian Louboutin, Rei Kawakubo, Frank Gehry, Cindy Sherman i Marc Newson. El primer, el modista imatge de Chanel, és l'autor d'aquesta bossa de boxa (The punching bag), una maleta de clara inspiració esportiva que es comercialitzarà en una edició limitada.
- Sondeig El PSC es referma i Junts passa davant d’Esquerra
- Investigació judicial Hisenda va maniobrar per evitar la imputació del PP en el cas Bárcenas
- GUARDONS Els Laureus coronen Aitana Bonmatí i la selecció espanyola
- Caiguda de la producció Freixenet planteja un erto per a 615 persones per la sequera
- EDUCACIÓ Catalunya unifica la preinscripció d’FP i donarà places segons la nota
- Sector immobiliari Catalunya impedirà utilitzar el lloguer de temporada per eludir el límit de preus
- Inflació La meitat dels espanyols han reduït el consum d’energia i aigua
- Roger Torrent: "Després de Chery vindran a Catalunya més inversions xineses"
- 50è aniversari Quan Portugal es va alliberar amb clavells
- Aprovació legislativa Els EUA ajudaran amb 95.000 milions de dòlars Israel, Ucraïna i Taiwan