CAMPANYA DE MODA

Karl Lagerfeld imagina un nou Louis Vuitton

Karl Lagerfeld imagina un nou Louis Vuitton_MEDIA_1

Karl Lagerfeld imagina un nou Louis Vuitton_MEDIA_1

1
Es llegeix en minuts

La firma de moda Louis Vuitton està revolucionada. El pròxim 7 de novembre a Nova York es presentarà la campanya The Icon and Iconoclasts, una actualització del monograma, la icona de la marca, compost per les inicials de Louis, el pare de George Vuitton, un homenatge que aquest li va rendir el 1896. La campanya ha estat ideada pel director creatiu de la casa, Nicolas Ghesquière, i la vicepresidenta, Delphine Arnault. Tots dos han reclutat els dissenyadors que han reinterpretat el símbol de la firma francesa. Els artistes són Karl Lagerfeld, Christian Louboutin, Rei Kawakubo, Frank Gehry, Cindy Sherman i Marc Newson. El primer, el modista imatge de Chanel, és l'autor d'aquesta bossa de boxa (The punching bag), una maleta de clara inspiració esportiva que es comercialitzarà en una edició limitada.